Plats i bil finnes, gen- cham

Jaay-Bone

Medlem
Plats i bil finnes, gen- cham
Tjena!
Tänkte bara kolla om någon flyger ner på Onsdag, 4:e feb, och vill åka med därifrån till chamonix...
Polaren kommer och hämtar, 1-2 platser finnes...

Hör av dig om du vill slippa bussen...
Mvh Jocke
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp