Jag och min polare Carl är intresserade.. Vi hade tänkt att åka typ den 28 dec och stanna till 6 januari. Vi har inget boende utan är öppna för förslag, men utifrån snörapporter och bilavstånd så har St Anton varit på tapeten.
Jag nås på 0708-230464.