Plats i bil till St Anton?

Karna_w

Medlem
Plats i bil till St Anton?
Vi är två eller ev. tre snälla tjejer som vill åka med några snälla personer som kör bil ner till St Anton. Någon gång runt den 20 november....några dagar hit eller dit spelar ingen roll.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp