Platser kvar i lägenhet i Chamonix

Jag och en kompis har tre platser kvar i vår tvårumslägenhet i Chamonix syd från den 1 februari - 5 April. Hyran ligger på 986 euros/person varav 25% (246,5) batalas så snart som möjligt. Resterande belopp betalas vi ankomsten + en deposition på 150 euros/person.

För övrigt är vi två 20 åriga tjejer från Stockholm som gör en andra säsong i Chamonix. Denna gång med ihop sparade pengar från början så hårt slit för lite pengar inte blir nödvändigt. Jobb är en onödig börda!!!

Är ni intresserade? Hör av er till mig snarast!

Linda

Tjena,
Jag och två kompisar tänkte också åka ner till Chamonix under den perioden. Just nu har vi en annan lägenhet på gång men vi vet inte säkert hur det blir med den. Så vi är lite intresserade av den ni har på gång.
Var ligger den lite mer exakt?
När behöver man bestämma sig om man skall åka med er?
Ha det,
Danne

vi är två, eventullt tre killar som tänkte åka feb-mars i år igen och har inte riktigt styrt upp boende än så det kanske kan passa. ring, sms eller skriv.
mvh Oskar Wilund sthlm
070-8984425 / dwwrethman@hotmail.com

Hej linda, tror vi sågs där nere förra året ,då jag(oscar) och joel gjorde två månader . Nu gör vi favorit i repris tillsammans med en tredje kommpis och åker bil ner sista januari ( ny bil) för att stanna ca två månader för att bara ha det bra.

vi är 21 , glada och rummsrena
Vi har förhoppning om såväl kalas åkning som uteliv

hoppas på svar oscar wilund
0708500504

Hej Linda!
Jag och en kompis har också tänkt att åka ner till Chamonix efter nyår men har ingenstans att bo. Så att få dela lägenhet med er vore toppen! Vi kommer från Uppsala, är 19 år och älskar att åka skidor och snowboard. Hör av dig till tel: 0709- 289 288 eller mail: marielindkvist@yahoo.se
Glada hälsningar Marie

Hej!

Jag tycker det låter intressant!.. Min reskompis har fått förhinder så jag kommer att åka ner själv, därför är det ju perfekt om ni skulle få en plats över!.. Hör av er så kan vi prata mer..

Tillbaka
Topp