plugga språk i australien?

kebnekaijsa

Ny medlem
Hej!
Oj, va många inlägg jag snart gjort angående språkresor osv...Men här kommer en till :-)

Är det ngn av er som pluggat språk i australien? Funderar på surfers paradise med sts (tror ja det var)
ngn som varit där? eller ngn annan stans i australien o pluggat språk?!
Det jag behöver är en utbildning som är csn berättigad (vilket jag inte vet om surfers är än...)

Har ni tips?

vi har en brud från australien på vår skola.. vem åker från australien till järpen.. haha :D

min mor hamnade i Are trots att hon foddes och vaxte upp i Australien... dar ser man minsann hur det kan bli.

Kajsa, om du mailar till kurs/researrangoren sa brukar de kunna ge dig maildresser till folk som pluggat med dem tidigare. Kanske lite storre chans till respons an pa det har forumet?!

Jag har för mig att man måste studera språket i "närmast möjliga" land för att få CSN-pengar, dvs. engelska i Storbrittannien och inte Australien, portugisiska i Portugal och inte Brasilien, osv... Men jag kan ha fel!

ja, de är det som jag också fått höra...men de står på deras hemsidor att de är berättigat till csn över 12 veckor....så...
har försökt kontakta dem, men de är en omöjlighet!!! :-)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp