Poäng i grundskolan

Poäng i grundskolan
Scotten sa:
Tycker inte detta går att avgöra om personen är duktig eller inte. Det beror helt på skolans krav.
Det är otroligt stor skillnaden mellan kraven på olika skolor i Sverige. Det innebär att om man fick 310 p betyder det inte att man är bra. Man kanske tror det själv för att skolan hade så låga krav. Det har man ju märkt av på gymnasiet!
jo men om man vill så klarar man att få alla g, själv så sket jag i skolan fullständigt. känns lite dumt nu i efterhand men så är det.

Poäng i grundskolan
typ 190 ! chillade taktiskt .. för att kunna ligga i på gymnasiet ! och de e jävligt bra de för nästan alla med riktigt bra betyg i nian sänker sig direkt för dem skoltrötta till gymnasiet.. men själv så va jag ganska laddad och fixa min första tre MVG och resten VG i ettan.. Men nu går allt åt helvete å ligger efter i allt igen som på den gammla goda tiden :P de bästa e la typ å chilla jämt och inte gå i skolan .. då blir man ju inte skoltrött =)

Senast ändrad:
Poäng i grundskolan
shit så länge sen att jag inte har koll på var jag har dom betygen ens.. dom var ganska oviktiga när man väl tagit sig in på rätt program till gymnasiet.. Men låg nog på en 250 skulle jag tippa..

Poäng i grundskolan
nordling sa:
285 :) Känner folk som verkligen fick full pott, det är psykat.
njaa..jag fick 320 och lider iaf inte av några pyskiska besvär vad jag vet. :D

men är ju gymnasiet som räknas. ligger dock fortfarande kvar på 20,0. bara lite jobbigt att alla andra i min skola också gör de.

Poäng i grundskolan
davidp sa:
nordling sa:
285 :) Känner folk som verkligen fick full pott, det är psykat.
njaa..jag fick 320 och lider iaf inte av några pyskiska besvär vad jag vet. :D

men är ju gymnasiet som räknas. ligger dock fortfarande kvar på 20,0. bara lite jobbigt att alla andra i min skola också gör de.
Själv var man ett svart får som hamnade på 16.96!!! Det är tur att sånna som du finns David... Glöm inte bort att du lovade hjälpa mig med Matte D så småningom!

Poäng i grundskolan
Som min hemskhet till bror då, han satte 320 och 20,0 utan problem. pluggade inget alls. dagen innan fysik B slutprovet satt han och drack whiskey och svarade på klasskompisars frågor som ringde ideligen. han hade ett fel på provet, första uppgiften. Nu sitte rman med fysik B framför sig själv och känner att man bara vill strypa honom :P

over and out.

Poäng i grundskolan
Traska ut med 175 eller om det var 185:P kommer inte ihåg... men men jag bryr mig inte i grundskolan längre det var en MARDRÖMM!
Gymnasiet is the shit! är glad och lycklig nu :P:D^^

Poäng i grundskolan
går i nian nu o har typ 280,, men mn klass e helt sjuk går på friberga i danderyd o 6 pers i min klass hade 320 poäng efter åttan :/ kul va

ska tillägga att typ ingen hade under 270

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp