Poäng i grundskolan

Poäng i grundskolan
Jwalerius sa:
Josslo sa:
Det sägs att de som är duktiga på en sport, även är duktiga i skolan.
Så det betyder väl att vi ahr många duktiga åkare här på freeride isåfall ? =)
hmm skulle inte tro det om man va bra på en sport då reser man mycke och brukar hamna efter, men om man okar kan man få bra..

185 fick jeg
Nu snackar vi årskurs 7-9 och inte världseliter, utan de som till exempel spelar fotboll, handboll, hockey i stadslag osv. hade iaf en sjukt duktig fotbollskille i min klass med 320p, även en grym golfare på 315.

Poäng i grundskolan
Josslo sa:
Jwalerius sa:
Josslo sa:
Det sägs att de som är duktiga på en sport, även är duktiga i skolan.
Så det betyder väl att vi ahr många duktiga åkare här på freeride isåfall ? =)
hmm skulle inte tro det om man va bra på en sport då reser man mycke och brukar hamna efter, men om man okar kan man få bra..

185 fick jeg
Nu snackar vi årskurs 7-9 och inte världseliter, utan de som till exempel spelar fotboll, handboll, hockey i stadslag osv. hade iaf en sjukt duktig fotbollskille i min klass med 320p, även en grym golfare på 315.
soft.. känner många skiiers som sänkte sig ganska mycke över vintern

Poäng i grundskolan
fick 230 som ett brev på posten!
Men alla ungar det är så jävla onödigt att plugga i högstadiet :D det är bättre att chilla och köra hårt i gymnasiet.

Poäng i grundskolan
Verkade en vettig skola, liten, bra stäming och tydligen bra undervisning. Nu i efterhand är jag mer än nöjd. har jobb via skolans stiftelse och så sent som för 4 timmar sedan så spelade jag fotboll med skolans fotbollslag... Har du betygen och bor i Stockholm är någon av VRG-skolorna ruggigt bra val!

Poäng i grundskolan
265 , utan fjäsk o avsugningar av sisådär dom flästa lärare hade jag nog hamnat på en 10 p knaske..

Poäng i grundskolan
Carled sa:
Verkade en vettig skola, liten, bra stäming och tydligen bra undervisning. Nu i efterhand är jag mer än nöjd. har jobb via skolans stiftelse och så sent som för 4 timmar sedan så spelade jag fotboll med skolans fotbollslag... Har du betygen och bor i Stockholm är någon av VRG-skolorna ruggigt bra val!
jo de tror ja oxå men ja bara undra varför just odenplan

Poäng i grundskolan
JWalerius: Med tanke på ditt fruktansvärt dåliga språkbruk misstänker jag att du fick ig i svenska, va?

För övrigt är det helt otroligt att språket på forumet kan vara så värdelöst med tanke på de höga poäng som de flesta verkar ha sopat in.

Poäng i grundskolan
Petten sa:
Carled sa:
jo de tror ja oxå men ja bara undra varför just odenplan
Är inte det bra svar då? Gick på Franska innan och det var inte så mycket längre, bara två extra stationer på gröna linjen. Jarlaplan är lite för mycket estet, var iaf. bättre idag. Och Djursan är på tok för långt att åka till varje dag, tyckte jag då iaf.

Poäng i grundskolan
Frealsare sa:
JWalerius: Med tanke på ditt fruktansvärt dåliga språkbruk misstänker jag att du fick ig i svenska, va?

För övrigt är det helt otroligt att språket på forumet kan vara så värdelöst med tanke på de höga poäng som de flesta verkar ha sopat in.
Skriva rätt gör man i skolan och på jobbet, på kvällen vill man ju bara freestyla lite när man skriver ya know!

Poäng i grundskolan
Jwalerius sa:

185 fick jeg
same, same. 185 här också. 5 VG resten G. alltså, seriöst? var det någon som tog grundsolan på allvar över huvud taget? man gled ju som fan. och för att ingen ska klanka på mig ligger jag just nu inne med nåt mvg och resten rent fördelat på g/vg. vad skriver jag här egentligen? 185 poäng är tufft.

Senast ändrad:
Poäng i grundskolan
Tycker inte detta går att avgöra om personen är duktig eller inte. Det beror helt på skolans krav.
Det är otroligt stor skillnaden mellan kraven på olika skolor i Sverige. Det innebär att om man fick 310 p betyder det inte att man är bra. Man kanske tror det själv för att skolan hade så låga krav. Det har man ju märkt av på gymnasiet!

Tillbaka
Topp