POC grejer?

Kibbitz

Ny medlem
POC grejer?
Tjenare alla freeriders och jibbers! Satt och kollade igenom lite saker att inköpa i år inom skidor och stötte på POC hjälmen som jag genast blev kär i, tyvärr har jag inte hittat någon hemsida i Sverige eller någon affär i sthlm som säljer dessa, så jag undrar fall någon av er vet vart man kan hitta dem (antingen på internet eller i sthlm)?

Kom på en annan fråga, vet någon fall POC hjälmen är skön? Tror det modellen jag kollade på va Skull X men är inte säker, undrar också om den sitter bra på sånna med ganska smalt huvud (freak head ;( ) ?

Senast ändrad:
POC grejer?
Kibbitz sa:
Hjalle_S sa:
Fast det var ju inte riktigt det han var ute efter.
Någon som fattat läget ;) Och Carled snälla läs innan du försöker hacka på andra.
Men han ville ju ha POC's hemsida så att han kunde hitta återförsäljare och övrig information. Jag löste halva frågan. Sen om hjälmen är skön återstår. Där är ju tipset att gå till en återförsäljare, som AG som Hasse tipsade om.

Kibbitz, läs innan du hackar på andra.

POC grejer?
Carled sa:
Kibbitz sa:
Hjalle_S sa:
Fast det var ju inte riktigt det han var ute efter.
Någon som fattat läget ;) Och Carled snälla läs innan du försöker hacka på andra.
Men han ville ju ha POC's hemsida så att han kunde hitta återförsäljare och övrig information. Jag löste halva frågan. Sen om hjälmen är skön återstår. Där är ju tipset att gå till en återförsäljare, som AG som Hasse tipsade om.

Kibbitz, läs innan du hackar på andra.
Det hettar till på freeride.se. Kommer Kibbitz lägga sig ner i figheten eller blir det Carled som kommer krypa ur. Se fortsättningen av freeriders i vått och tort här samma tid och kanal nästa vecka ;)

POC grejer?
Onödigt babbel reder inte ut något =P, samma sak gäller onödiga kommentarer =P Och ja jag säger emot mig själv just nu jag vet ;) men jag vill hellre få reda på den andra frågan!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp