Polisbil i snowparken ?

hilla

Aktiv medlem
Polisbil i snowparken ?
Jag har som jag skrivit tidare fått uppgiften att designa Svansten snowpark för säsong 2009/2010

bygget har börjat komma i gång.

Vi har beslutat att det bla ska finnas en brandbil i parken,som man ska kunna jibba på mm.

De vill också sätta upp en bil, stripad som en polisbil. Nu undrar jag vad ni tycker om detta.

Ska bilen vara stripad som en polisbil, eller ska det bara vara en vanlig bil? Motivera gärna! Tacksam för många svar!

Senast ändrad:
Polisbil i snowparken ?
en brandbil? antar att det blir en gammal? det låter coolt, men antar kostar det ändå inte väldigt mycket pengar? speciellt för ett sånt litet fjäll! men jag kanske missat nån detalj?

Senast ändrad:
Polisbil i snowparken ?
Lee-nus sa:
en brandbil? antar att det blir en gammal? det låter coolt, men antar kostar det ändå inte väldigt mycket pengar? speciellt för ett sånt litet fjäll! men jag kanske missat nån detalj?
Brandbilen blir en av modell steg-bil, Svanstein gör en ny satsning, tack vare nya ägare, som förstår att man ska satsa på park. Mycket pengar kommer att läggas på att få parken bra :)

Polisbil i snowparken ?
hilla sa:
Lee-nus sa:
Brandbilen blir en av modell steg-bil, Svanstein gör en ny satsning, tack vare nya ägare, som förstår att man ska satsa på park. Mycket pengar kommer att läggas på att få parken bra :)
låter funky, lycka till!

Polisbil i snowparken ?
Svansten, hm... pratar vi Pullinki? Trodde det stället höll på att förfalla.

Polisbil i snowparken ?
felix sa:
Svansten, hm... pratar vi Pullinki? Trodde det stället höll på att förfalla.
svansten pullinki japp, samma sak. dom satsar stenhårt på kommande säsongen,park, ombyggnader av restaurang röjning :)

Nejdå..dom är snarare på väg mot toppen igen!

Tillbaka
Topp