unsuspected
Aktiv medlem
Den här från henne är ännu värre
Den här från henne är ännu värre
Är inte dom där typ farliga och kan ställa till det för moderna lavinsändare? Som jag fattat det tycker ju många lavinexperter att gamla transcievers ska bort från marknaden helst.Om ni tyckte att tio år var gammalt, titta på den här pärlan! https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=155863
En gammal tvåantennstranciever som släpptes 2002.. För 800 pix. Som hittat, eller..
Om jag skulle tycka att de är farliga så skulle jag såklart inte sälja de, å andra sidan är jag inte expert på transcievers. Men absolut, jag har transciever när jag arbetar som pistör och har det även privat såklart.@ski_dad jobbar väl själv i patrullen så det kan ju vara rimligt att fråga?
Uppdaterar om/när jag får svarDen här såg lite lurig ut.Säljes: Capita DOA
www.freeride.se
Svårt å säga, begagnatmarknaden för pjäxor är ju inte jättehet, speciellt inte vanliga alpinpjäxor. Nypris på dessa borde väl ha legat nånstans 3500-4500 om jag inte är helt ute å cyklar. Av egen erfarenhet så är det sällan man kan få ut mer än 30-40% av nypris, om dom inte är helt oanvända. Så jag hade kanske lagt ut annonsen på runt 700-1000 beroende på skick, och se om någon nappar.Hej !
Tänkte kolla här på forumet vad som är en rimlig prisnivå på ett par Atomic Hawx 2.0, 130.
Förslag ?
Jo, det verkar vara rimligt kanske.Svårt å säga, begagnatmarknaden för pjäxor är ju inte jättehet, speciellt inte vanliga alpinpjäxor. Nypris på dessa borde väl ha legat nånstans 3500-4500 om jag inte är helt ute å cyklar. Av egen erfarenhet så är det sällan man kan få ut mer än 30-40% av nypris, om dom inte är helt oanvända. Så jag hade kanske lagt ut annonsen på runt 700-1000 beroende på skick, och se om någon nappar.