2500 ink bindningar och stighudar hade jag tyckt var ett riktigt bra pris iaf!klassy sa:För att inte hamna i denna tråd.
Vad bör man ta för ett par fräscha Soul 7 15/16 monterade med Dynafit Beast? Kan tänka mig att skicka med ett par fräscha G3 Alpinist också.
1500? 2000? 2500? För skidor och bindningar
2800 också? För att det ska va värt att sälja hudarna så blir det nog runt det inkl hudarnaJohanSundstrom sa:2500 ink bindningar och stighudar hade jag tyckt var ett riktigt bra pris iaf!klassy sa:För att inte hamna i denna tråd.
Vad bör man ta för ett par fräscha Soul 7 15/16 monterade med Dynafit Beast? Kan tänka mig att skicka med ett par fräscha G3 Alpinist också.
Ja det tycker jag absolut!klassy sa:2800 också? För att det ska va värt att sälja hudarna så blir det nog runt det inkl hudarnaJohanSundstrom sa:2500 ink bindningar och stighudar hade jag tyckt var ett riktigt bra pris iaf!klassy sa:För att inte hamna i denna tråd.
3500 med hudar skulle jag nog sägaklassy sa:För att inte hamna i denna tråd.
5-6 000 typ?GabrielJsson sa:En till fråga för att inte hamna i den här tråden sen. Har ett par använda Salomon QST 106 17/18 med Marker Kingpin 13 på som jag vill sälja. Skulle också slänga med ett par Kohla stighudar i paketet.
Vad är rimligt att begära för ett sådant paket tycker ni?
3500 kanske??yuweel sa:Vad tycker ni är ett rimligt pris för ett par bent chetler i vad som får anses som bra skick enligt mig. Årsmodell 2016 med ett par marker griffon från samma år.
Lägg ut den för 2500 ??cEkholm sa:Vad kan man ta för den här brädan? Använt den vid 3 tillfällen sammanlagt 6 åkdagar. Nypris va 3500 för brädan och 2600 för bindningarna vill jag minnas jag hade varit väldigt nöjd med 2000kr vad tycker ni är det för mycket?
[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/4b79034bdf9983ce1ccd769a561a2d93.jpg[/url]
[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/6ed8c478ba38e103ade19bcd5139343c.jpg[/url]
Borde nog ha lagts i "en bra deal" tråden istället med det fantastiska tipset.zingo11 sa:https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=154460
God råd kostar alltid.
CA 3500kr kanske? Kanske till och med upp till 4000?jaksu sa:Vad tycker ni att man ska ta för ett par Line Mordecai (2015-2016) med Marker Kingpins? Sparsamt använda så som jag vet.
Måste vara bland det värsta jag sett. Om de nu inte är en nolla för mycket. Hur kommer man ens fram till den summan? MörkräddTopptursklippet som absolut inte bör missas! Vem slår till först?
Eller hur! Men så är det ju inga grejor för nybörjare heller!Måste vara bland det värsta jag sett. Om de nu inte är en nolla för mycket. Hur kommer man ens fram till den summan? Mörkrädd
Noterar att det inte sägs något om hudar heller. Ska vi gissa att de då inte ingår heller?Eller hur! Men så är det ju inga grejor för nybörjare heller!
Men du kan ju fynda "nya" Big Pen för 2600. om du tycker de börjar vara utnötta ...Extrem Big Pen helt ok 500:- Dom är långtifrån ok numer då dom körs som försäsongs-rockskis.
Svårt att säga. Hade dem varit helt nya så kanske halva nypriset hade varit vad man kan få för dem (detta beror ju helt klart på typ av skida och vad listpriser är kontra webshoppars utförsäljningar). Nypris på dina Supernatural var ju runt 5k, så hade dem varit inplastade och nya så kanske 2500-3000. Nu är dem 3 år gamla och åkta på, samt har borrade hål. En tusenlapp kanske?Hej! Har ni förslag på hur mycket man kan dryga ut vinterns reskassa med ett par Line Supernatural 108 186 cm 2016 utan bindning (suttit ett par sth2 16) i hyggligt skick? Är det ens någon vits?
Ja, magstarkt....vad i hela friden
![]()
Säljes: Armada Warden 100 c
Hej säljer nu mina Armada Warden 100 c bindningar då jag köpte ett par nya. Köpwww.freeride.se
![]()
Säljes: Tyrolia Attack 13
Säljer min Tyrolia Attack 13 då jag har skaffat ett par nya. Har suttit på ett parwww.freeride.se
Nästan värre än priset är att det ligger en tumstock vid brädan men ändå står inte längden på brädan med i annonsen : )