Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"

Elan Boomerang 11 , 190 cm använda enligt uthyraren tre dagar. vet inte vad det är för bindningar riktigt, inte av den dyra sorten iallafall. 400 euro, rimligt?

https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=103440 Inget konstigt pris iom att det är en bytesannons. Men att kalla Richie (102mm) för "feta offpistskidor" för att sen vilja byta mot ett par allmountain t ex Gotama (107mm) låter lite konstigt.
Nog för att jag skulle kalla dom båda för allmountain, men borde han inte vilja ha något smalare som han skriver?

Hittade en riktigt raritet i källaren, ett par K2 Clicker. Vad kan man annonsera dem för? Bindning + back öl mot avhämtning?

la_grave sa:
Hittade en riktigt raritet i källaren, ett par K2 Clicker. Vad kan man annonsera dem för? Bindning + back öl mot avhämtning?
Menar du att man får en OK bindning och en back öl om man tar hand om skidorna? Bör nog fungera! ;-)

/MM

Den här är också snygg...

Hellbentannons

Eller så köper man ett par av årets modell för 449 Euro hos en handlare i Europa.

(Köpte mig ett par 2012-års Hellbent hos tysken för 3000 kr i höstas.)

Senast ändrad:
Vad tror ni? svarta crowbars med fire iridium lins( har dock en liten spricka) och en röd lins. allt för 800kr?

Visste inte var annars jag skulle lägga in detta så... ett tips! =)

Extrem
Are you a good skier with strong legs?

If so, buy last year's PROJECT 110 for 3000 SEK, that is 60 % discount!

The difference is that last year's model was built with a ash woodcore (instead of poplar woodcore), which makes them a bit sturdier.

Contact us at info@areskidfabrik.se for more info.

Tillbaka
Topp