Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jävlar vilket pris dock, på atomics sida! Måste nästan vara fel.. Beställde en, var tvungenÅter igen, kan vara bra att googla innan man lägger ut! Den här hjälmen ligger ute på Atomic för 200:- här 850:-
Självklart beställde man tvåJävlar vilket pris dock, på atomics sida! Måste nästan vara fel.. Beställde en, var tvungen![]()
Ska du sälja en för 800 på köp sälj sen när rean är över?Självklart beställde man två![]()
Precis..Ska du sälja en för 800 på köp sälj sen när rean är över?
Kunde inte låta bli. En hjälm som uppenbarligen skulle kosta 2000kr för 200krÅter igen, kan vara bra att googla innan man lägger ut! Den här hjälmen ligger ute på Atomic för 200:- här 850:-
Jag beställde 2st.Kunde inte låta bli. En hjälm som uppenbarligen skulle kosta 2000kr för 200kr
Ser helt ok ut och verkar funka med goggelsen![]()
Du kan ju alltid måla den så sticker du lite ut om du känner för det!Min kom idag, en chansning utan att prova innan. Men för 200:- kan man ju gambla lite.
Satt som en smäck, den får dubbla som stighjälm också.
Tänkte köpa en i julklapp till gumman också men nu är dom helt slut
Blir kul att se hur många man möter på berget som har samma.
Då kan man ju heja med: hallå din jäkla snåljåp!Visa bilaga 34950
Mina barn tyckte när dom var små att det var jättebra när jag hade mitt helgula Norröna-ställ: då ser man vart pappa är så han inte åker vilse i skogenDet är en bra färg
Mitt ena barn hade en varselorange å den andra varselgulgrön
Lättare å se dom i backen å tänkte mindre chans de blir nerkörda
Finns för 728 € hos tysken så jag skulle säga ca halva det. Lägga ut för 4000 med förhoppning om att få minst 3500 kanskePricecheck - vad är rimligt för ett par Salomon Blank (21/22) 186 cm, med Shift 13, åkta på en ca 10 dagar?
Tack för input. Ser dock att Tysken inte har 186 cm i lager, vilket kanske är den mest populära längden. Men 4000 kr kanske kan vara rimligt.Finns för 728 € hos tysken så jag skulle säga ca halva det. Lägga ut för 4000 med förhoppning om att få minst 3500 kanske
Tänker det också. Ingen stress att sälja, men tänker samtidigt att där är lite folk som kanske bokat den där puderresan till JP till januari och behöver skidor för ändamåletGår nog att få lite mer än 4 du inte har stress att sälja, 4000 är ett schysst pris mot köparen imo
Men du får tänka på att - "Alla laggen är köpta av den underbara Patrik och även monterade av honom för 315mm pjäxa."![]()
Säljes: Intressekoll, Norse lagg
Tja! Då jag helt ärligt behöver pengar till andra riktigt tråkiga saker så gör jag mwww.freeride.se
Norse skidor är ju kul och man blir alltid lite sugen... Men, kollade priserna på Norse egen hemsida...
Enduro 100 med attack (visserligen 14 på norse sida), ny 9846, här 8500.
Freeride purple med Duke PT (13 på de nya), ny 12162, här 12 000.
Apex med attack, visserligen ganska slut. Bindningen lossnat, stor lagning, tydligen omborrat flera gånger, kanske fuktigt redan? ny 9260, här 3500
Tips från coachen: detta är för dyrt. Fina skidor och säkert fint skick (2 par av de), men med så liten skillnad köper man nya. Jag har inte ens kollat om de finns billigare nånstans. Rockskidor/ shotskidor kan man inte säljer för såna pengar...
Apex skidan blev ju även monterat flera gånger, det får man inte glömma. Ökar ju priset, såklart.Men du får tänka på att - "Alla laggen är köpta av den underbara Patrik och även monterade av honom för 315mm pjäxa."
Bara det är ju värt en del liksom...![]()
Tack för förklaringen! Jag har funderat många gånger vad Intressekoll-säljaren vill, eller hur jag ska skriva till säljaren.Det här att skriva "Intressekoll", när man vill sälja något..
Vill du sälja eller bara kolla vad prylen är värd liksom?
Helt idiotiskt, om du du frågar mig (men efter konsultation med tonårssönerna så förstår jag att det är en generationsgrej)
"Jag vill egentligen inte sälja men om du bjuder högt och ber snällt så kanske jag säljer."Tack för förklaringen! Jag har funderat många gånger vad Intressekoll-säljaren vill, eller hur jag ska skriva till säljaren.
Typ "jag är intresserad" och så litet frågot om priset och varan. Är det så man inleder bäst?
Jag har inte hittat något ute på Intressekoll jag funderat på att köpa, så jag har inte själv testat den nya sälj/köpmetoden.
Alltså: "kanske sälja, men bara till rätt pris. Får jag det inte sålt till det priset jag vill är jag så rik att jag inte behöver sälja alls. Men kanske säljer ända. Säg vad du vill betala. Nej, säg du först. Okej. Bara skämta ju. Jag vet inte. Jag får se. Kanske. Joförresten. Äh vänta, nu ville en annan köpa. Nä, han ville inte nu, men kanske sen..."
Eller ?
Optimistens erbjudande inkluderar däremot 2 extra linser så rimligt är att man lägger på en femhunka på Synsams priser och då är vår forumkompiz deal inte fullt lika ohemul.Snart är det prutat och klart...
![]()
Säljes: Bliz Flow skidglasögon
Säljer mina bliz flow goggles. Medföljer 3 linser, blå, grön och gul. Använda så finnswww.freeride.se
![]()
Bliz Flow Brown w Ice Pink multi Black/Purple | Synsam
Flow skidglasögon har länge varit en av toppmodellerna i Bliz sortiment - och det är inte svårt att förstå varför. En uppskattad och bra modell för alpin skidåkning och friåkning. Flow har både dubbellins med brett synfält i hög optisk kvalitet och ventilerad ram - ingen oro för imma och...www.synsam.se
Nu har ju forumkompisen informerad att linserna är repiga därmed har jag inte lagt något värde på dem. Bliz säljer nya linser för 499/st och jag vet inte om de reas ut någon annnstans.Optimistens erbjudande inkluderar däremot 2 extra linser så rimligt är att man lägger på en femhunka på Synsams priser och då är vår forumkompiz deal inte fullt lika ohemul.
Sanning med modifikation. 186 cm är slutsåld, därmed eftersökt längd.Finns för 728 € hos tysken så jag skulle säga ca halva det. Lägga ut för 4000 med förhoppning om att få minst 3500 kanske
Yep! Silvertejp som bindningJag vet om priset är rätt eller fel, men är de snowboardskor?
![]()
Säljes: Timberland Kängor Grå 39
Härliga TIMBERLAND kängor i grå. Nya skosnören för att piffa upp de ännu mer. Dem har intwww.freeride.se
Är väl Outdooroutlet som beställt ett gäng och vill så klart tjäna nån krona på den fula hjälmen. Är i alla fall dom som säljer hjälmarna.Och någon dag senare ligger en drös på tradera för 500 kr styck...
Visa bilaga 35073
Varför är den ful? Färgen? Får vi se en snygg hjälm då?Är väl Outdooroutlet som beställt ett gäng och vill så klart tjäna nån krona på den fula hjälmen. Är i alla fall dom som säljer hjälmarna.
för att jag tycker det, ser ut som en cykelhjälm.Varför är den ful? Färgen? Får vi se en snygg hjälm då?![]()
För ett par fem år gamla lagg med slitet top sheet är allt över 500kr ett rån.Vad skulle ni säga att ett par Fischer Ranger 90 FR från 2019/20 med Tyrolia Attack 11 är värda idag? Relativt fina belag och kanter, men ganska slitna rent
Nu är jag extremt icke utseendefixerad även fast jag försöker få färgerna å matcha ibland, köper dock den färgen som jag tycker är mer prisvärd, men funktionen går alltid före och därmed bör egentligen inte ens diskutera detta. Hur ser en guldfärgad Rooster hjälm ut?för att jag tycker det, ser ut som en cykelhjälm.
Gillar mer min gamla guldfärgade Rooster hjälm.
Nypriset på sportconrad är 8000 med ett par griffon (kanske är motsvarande attack?).Vad skulle ni säga att ett par Fischer Ranger 90 FR från 2019/20 med Tyrolia Attack 11 är värda idag? Relativt fina belag och kanter, men ganska slitna rent kosmetiskt.