Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nån som har span på vad det går på ungefär
att bila ner till chamonix, vägtullar o sånt..
dyrt som fan eller?? räcker 500 spänn en väg??`
exklusive bensin då förståss
kolla in www.viamichelin.com, bara att knappa in rutten och vad bensan kostar så räknar den allt själv. PS tror helsingborg-helsingör och rödby-puttgarden kombibiljett kostar 680 kr, lägg på det bara...