U
user139508
Guest
Problem med att hitta snowboard
Har varit inne på en guide på denna sidan (https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=25327) som jag använt mig av då jag försökt hitta en snowboard utan framgång.
Lite om mig:
Jag är 187 cm (växt klart), väger 64 kg och har storlek 45 på skor. Jag är ute efter att köpa ett snowboardkit men kan tänka mig att köpa del för del.
Vart åker jag i backen?
Jag åker allround, pist, off-pist och park till mesta del.
Min åkstil
Åker mellanfort, hoppar lite, flyger lagom och åker mest pist men lite off-pist och lite i parken.
Hur mycket åker jag?
Jag åker 5-7 ggr per år. Så jag tänkte mig en bräda som inte kostar allt för mycket.
Hur jag tänkt mig min bräda
Brädans längd ska vara mellan 165-175 cm, den ska vara mellanhård och ha ett mellanhårt flex. Brädan ska vara en twintip.
Tack på förhand
Lite om mig:
Jag är 187 cm (växt klart), väger 64 kg och har storlek 45 på skor. Jag är ute efter att köpa ett snowboardkit men kan tänka mig att köpa del för del.
Vart åker jag i backen?
Jag åker allround, pist, off-pist och park till mesta del.
Min åkstil
Åker mellanfort, hoppar lite, flyger lagom och åker mest pist men lite off-pist och lite i parken.
Hur mycket åker jag?
Jag åker 5-7 ggr per år. Så jag tänkte mig en bräda som inte kostar allt för mycket.
Hur jag tänkt mig min bräda
Brädans längd ska vara mellan 165-175 cm, den ska vara mellanhård och ha ett mellanhårt flex. Brädan ska vara en twintip.
Tack på förhand