Protjektarbete att göra en skidresa

Druvan

Medlem
Tjenare jag går i 3 på gymnasiet och ska göra mitt protjektarbete.

Då har jag funderat på att med några polare anordna en skidresa till alperna och då är min fråga om någon gjort detta tidigare och vill dela med sig av sin kunskap?
Vad var svårt blev nått inte så bra och vad var toppen?

Skulle vara tacksam och veta om ni gjorde resan själva eller bokade genom nått företag om anordnar resor till aperna eller om ni kanske hyrde en buss privat osv? Tack på förhand..Victor

vad skulle själva projektet vara?

att anordna en bra resa för andra eller att ni ska få schysst åkning?

annars kan du ju göra ett projekt om skidkonstruktion och hur de påverkar åkningen i massa puder. förmodligen ser nog lärarna igenom det men ändå.

Hej Victor.
Jag kan varmt rekommedera det danska företaget Hojmark (http://www.hojmark.se) som har väldigt överkommliga priser. Åkte med dem förra året resan var mycket lyckad.

Appropå projektarbetet då; Jo, oftast när man sitter såhär på hösten och ska bestämma sig så är det lätt att man tar sig vatten över huvudet, dvs tar på sig fler sysslor än vad man klarar av.
Mitt råd till Er/Dig är att om Ni inte redan gör det , så rikta bara in Er på själva resan. Man behöver inte skriva något komplenterande arbete som vissa påstår. Var bara noga att fylla i ALLT jobb Ni lägger ner på resan.

Lycka till och har Du några frågor angående Hojmark så säg till, så kan jag se om jag kan hjälpa Dig.

mvh,
ola

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp