mampel
Ny medlem
Prylar
när man ska göra en säsong, oavsett var eller när så är det ju så att man kommer att behöva en massa saker o prylar som man kanske inte använder i vanliga fall eller som man helt enkelt inte tänker på att man kan få användning för under en säsong.
det kan vara praktiska saker som pjäxvärmare o och tvättlinor att sätta upp för att torka kläder, eller kanske underhållningsprylar för dagar av dåligt väder som t.ex pc-högtalare till sin MD eller en snowracer om plats finns. vissa saker kan man ju köpa på plats men inte allt ex. kalles kaviar.
Så alla som vill dela med sig sina tips om "prylar som underlättar säsongen" är välkomna utöka listan. glöm inte prylar till utrustningen såsom verktyg mm..
så förutom ovanstående prylar börjar jag listan med.......
*gammalt strykjärn- till lagning o vallning
*skruvmejslar(självklar)- skidmek!
*tv med inbyggd video- jävligt gött att kunna slappa med en film
vid dåligt väder.
*Sin egen kudde- guld värt enligt mig!
det kan vara praktiska saker som pjäxvärmare o och tvättlinor att sätta upp för att torka kläder, eller kanske underhållningsprylar för dagar av dåligt väder som t.ex pc-högtalare till sin MD eller en snowracer om plats finns. vissa saker kan man ju köpa på plats men inte allt ex. kalles kaviar.
Så alla som vill dela med sig sina tips om "prylar som underlättar säsongen" är välkomna utöka listan. glöm inte prylar till utrustningen såsom verktyg mm..
så förutom ovanstående prylar börjar jag listan med.......
*gammalt strykjärn- till lagning o vallning
*skruvmejslar(självklar)- skidmek!
*tv med inbyggd video- jävligt gött att kunna slappa med en film
vid dåligt väder.
*Sin egen kudde- guld värt enligt mig!