Pryldatabasen 2016

Pryldatabasen 2016
Lite orelaterat, men vem är det som designar skidor nu för tiden? Vad hände med snygga skidor? Glad att opinion har blivit snyggare, men det får ju bara resten av Extrems lineup att se fulare ut.

Pryldatabasen 2016
Någon som har uppgifter om Haglöfs kommer släppa en Vassi-byxa eller om det bara är jackan i år? Eller är tanken att man ska para ihop Couloir med Vassi?

Pryldatabasen 2016
mmarcus sa:
Någon som har uppgifter om Haglöfs kommer släppa en Vassi-byxa eller om det bara är jackan i år? Eller är tanken att man ska para ihop Couloir med Vassi?
Hej
@mmarcus ! Tackar som frågar.
Vassi Bib byxan kommer finnas i Svart för Fall/Winter 15 och produkten kommer upp under Prylar här på Freeride imorgon.
Mvh Jonathan, Haglöfs Marketing

Pryldatabasen 2016
Saknar skidor från Elan!
Deras Amphibio (höger/vänsterskidor) är bland det bästa jag har testat, galet roliga och lekfulla skidor :)

Pryldatabasen 2016
johan sa:
@bootfitta Bra fråga, jag vet inte riktigt om det är tidsbrist. Men jag passar frågan vidare till JO sport.
Det är så konstigt, freerides pryldatabas är ju typ den enda vettiga verktyget för att jämföra enkelt mellan olika märken, prisjakt osv. är ju tämligen kass för skidor. Tycker det borde ligga i deras intresse att samtliga modeller ligger uppe...

Pryldatabasen 2016
bootfitta sa:
johan sa:
@bootfitta Bra fråga, jag vet inte riktigt om det är tidsbrist. Men jag passar frågan vidare till JO sport.
Det är så konstigt, freerides pryldatabas är ju typ den enda vettiga verktyget för att jämföra enkelt mellan olika märken, prisjakt osv. är ju tämligen kass för skidor. Tycker det borde ligga i deras intresse att samtliga modeller ligger uppe...
Nu har det kommit in lite flera skidmodeller från Rossignol:
https://www.freeride.se/prylar/skidor/2016/rossignol/

Pryldatabasen 2016
johan sa:
bootfitta sa:
johan sa:
Nu har det kommit in lite flera skidmodeller från Rossignol:
https://www.freeride.se/prylar/skidor/2016/rossignol/
Och JO skrev direkt till mig, på min profil... Låt konspirationsteorierna börja!

Tillbaka
Topp