Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
håller med...Snoeret sa:fan skulle väntat en vecka med å dra en bestälning xD
Ni anade alltså inte att de skulle ha en rabattkampanj i år med? Kom igen, använd hjärnorna...Maur1tz sa:håller med...Snoeret sa:fan skulle väntat en vecka med å dra en bestälning xD
kan ju inte komma ihåg va som hände för ett år sen hajar du väll?:OR-Eriksson sa:Ni anade alltså inte att de skulle ha en rabattkampanj i år med? Kom igen, använd hjärnorna...Maur1tz sa:håller med...Snoeret sa:fan skulle väntat en vecka med å dra en bestälning xD![]()
Jag gjorde med tabben o beställde precis innan koden kom ut ;'(Snoeret sa:kan ju inte komma ihåg va som hände för ett år sen hajar du väll?:OR-Eriksson sa:Ni anade alltså inte att de skulle ha en rabattkampanj i år med? Kom igen, använd hjärnorna...Maur1tz sa:håller med...![]()
Antagligen eftersom han skrev det för 12 dagar sedan.Parken sa:Funkar ju inte?
frågan är, vad är den inte?emildysholm sa:vet nån vad som är koden nu ??:DDD
emildysholm sa:så nu finns det ingen kod elle ?
nej men skjut mig i foten vad efterbliven du verkaremildysholm sa:kooooooden ?????
jag e fett efterbliven, jag fattar inte, hahaaassr sa:emildysholm sa:så nu finns det ingen kod elle ?nej men skjut mig i foten vad efterbliven du verkaremildysholm sa:kooooooden ?????
jag e 13 ska till skolan imornassr sa:läs tråden eller börja gå i skolan igen
Någon annan som vet om detta stämmer?Johanftw sa:Kod: facebook
20%
Ja. Det stämmer! Junkyard gjorde en grej på facebook att man skulle bjuda in vänner till deras grupp o ju mer som kom in i grupper ju mer rabbat och det slutade på 20%Rydellarn sa:Någon annan som vet om detta stämmer?Johanftw sa:Kod: facebook
20%![]()
Fram till natten till måndagMr_Board sa:Någon som vet hur länge rabattkoden kommer att fungera?
Najs ;DPalsmastaren sa:Ja. Det stämmer! Junkyard gjorde en grej på facebook att man skulle bjuda in vänner till deras grupp o ju mer som kom in i grupper ju mer rabbat och det slutade på 20%Rydellarn sa:Någon annan som vet om detta stämmer?Johanftw sa:Kod: facebook
20%![]()
![]()
eller för att båda rabattkoderna är alldeles för gamla..Simonthebrave sa:äru helt säker?? testat båda, ingen funka.
Tar dom bort rabattkoderna när de har gratis frakt o sånt??
dom har gått ut för längesenfelix sa:Ryktas om någon rabattkod till junkyard.se som delades ut/visades under winterjam.
Vad var det för något, kanske man kan få tag i en sån kod av någon här?
dom har gått ut för längesenfelix sa:Ryktas om någon rabattkod till junkyard.se som delades ut/visades under winterjam.
får jag fråga om du är helt dum i huvudet?lillbever sa:dom har gått ut för längesenfelix sa:Ryktas om någon rabattkod till junkyard.se som delades ut/visades under winterjam.
jag var på winterjam i höstas och fick såna där rabattkoder och på dom stod det ett utgångsdatum och det har gått ut nu. ja visst fråga på du, du kan lägga frågorna i den här |....|Martiiin sa:får jag fråga om du är helt dum i huvudet?lillbever sa:dom har gått ut för längesenfelix sa:Ryktas om någon rabattkod till junkyard.se som delades ut/visades under winterjam.
Haha, du har fortfarande inte förstått ser jag. Du kan väl kicka på när han skrev det där så kanske det går upp ett ljus för dig.lillbever sa:jag var på winterjam i höstas och fick såna där rabattkoder och på dom stod det ett utgångsdatum och det har gått ut nu. ja visst fråga på du, du kan lägga frågorna i den här |....|Martiiin sa:får jag fråga om du är helt dum i huvudet?lillbever sa:dom har gått ut för längesen
hahaha vilken sköning.lillbever sa:jag var på winterjam i höstas och fick såna där rabattkoder och på dom stod det ett utgångsdatum och det har gått ut nu. ja visst fråga på du, du kan lägga frågorna i den här |....|Martiiin sa:får jag fråga om du är helt dum i huvudet?lillbever sa:dom har gått ut för längesen