vi kör ihop en lista då alla som kommer, kan lista mig själv och mina vänner som jag vet kommer ^^ Skriv er stad, namn och fr-nickpannkan sa:sjukt taggad nu inte långttid kvar :P vilka kmr då skulle också vilja ha e lista :P
haha, så länge Björn är me är det fart på allt!superunknown sa:aa de va jävligt kul faktisktskön chill stämning å allt, värmland är där det händer;D
taggad på nästa session!
hahahah, Björns flatspin i t-lift <3333Twelvee sa:edde svedde och über shleten som fan! bara jag som känner lugnet och hur tyst det är när inte björn är här! AFTERBJÖRN
ja den var fin !!!!!!!Kruxelidux_gangsta-thug sa:hahahah, Björns flatspin i t-lift <3333Twelvee sa:edde svedde och über shleten som fan! bara jag som känner lugnet och hur tyst det är när inte björn är här! AFTERBJÖRN
Jag filma den xD Eller ja, en av dom :DTwelvee sa:hahaha bjöörn! årets man! adda alexander_purje@hotmail.com pojkar![]()
fan att vi inte filma björns flatspin i t-liften![]()
Asså det är sjukt btw, jag har gått runt i 4 dar å trott att du heter patrik :DD:D:D::DTwelvee sa:hahaha bjöörn! årets man! adda alexander_purje@hotmail.com pojkar![]()
den måste va me i en edit !:D vems kamera var det me?:DKruxelidux_gangsta-thug sa:Jag filma den xD Eller ja, en av dom :DTwelvee sa:hahaha bjöörn! årets man! adda alexander_purje@hotmail.com pojkar![]()
HD xDTwelvee sa:den måste va me i en edit !:D vems kamera var det me?:DKruxelidux_gangsta-thug sa:Jag filma den xD Eller ja, en av dom :DTwelvee sa:hahaha bjöörn! årets man! adda alexander_purje@hotmail.com pojkar![]()
sämre försök på flat i t-lift får man leta efter:DKruxelidux_gangsta-thug sa:HD xDTwelvee sa:den måste va me i en edit !:D vems kamera var det me?:DKruxelidux_gangsta-thug sa:Jag filma den xD Eller ja, en av dom :D
haha :D låter brawire sa:haha annars kör vi alebacken session, alla får tälta bredvid vägen jao!