Rail Jam Karlstad ÄNDRAT TYR KL 3 LÖRDAG

• Trådstartare Trådstartare Deespin
  • Start datum Start datum
D

Deespin

Guest
Tjena alla! Detta är officiela tråden för lördag! Dj zaki kommer vara på plats! ALLA SOM VILL får komma! Mat+ dricka bjuds det på! Ni som var med sist kommer ihåg Pelle som var med, Han fyller år på lördag så zaki sa att det blir lite av ett Överasknings jam! Denna gång ska vi köra med fler räcken och Mkt mer snö!

Det blir vid tyr stugan . Det är helt säkert nu! Klockan 3

Be there! PLUS NI SOM KAN KÖRA SNÖ OCH HAR BIL VI HAR SLÄP! PLUS ATT OM NI KÖR FÅR NI ETT FLACK REDBULL :)

+ Detta är inte Make it happen! zaki sa att detta är Överasnings jam!

Senast ändrad:
Coolt! Var ju verkligen länge sen jag fick känt på snö eller räcken för den delen.. Nån som vet va de är för räcken, eller ere såna bestående som kommunen äger hehe!

nej det är ett tre rörigt flat och ett smalt lutning uppåt :D

Dessa rails finns på plats:
62h8rwg.jpg

5zq8j80.jpg

Senast ändrad:
Bild från förrra när vi fixade med snön Så ni fr en överblick det kommer vara ett Blåt lutande uppåt med på lördag :)

6b0w3yf.jpg

I'll be there! vet inte riktigt hur jag kommer dit men jag kommer!:D fan va kul:D blir de spin to win på de blåa railet eller? haha

som sagt har dte kanske knasat sig lite med min snökörning! kan nån annan köra vore det verkligen jättebra! om nu ingen annan kan köra snö så vore dte bra att veta närm an ska vara på plats!

ah nu blir de Tyr igen..

allt är klart!

klockan 3 vid tyr.. och ja de går att gå men de är jävligt långt.. :/ går nån buss dit ut tror jag

Fan va nice ! =D nån som vet vilken buss man ska ta från station ? skulle va jävligt schysst om nån kunde säga hur man tar sej dit

schulle sa:
Fan va nice ! =D nån som vet vilken buss man ska ta från station ? skulle va jävligt schysst om nån kunde säga hur man tar sej dit
RING artisy han har skrivit sitt nr i tråden så fixar vi det !:) Vi kan möta antagligen!

SverigeTomten sa:
Vad händer med make it happen i Huddinge då?
Vore gött med lite info :)
INTE DENNA TRÅD! Sist vare snack om jam på denna tråd denna tråd är för i morogn! Gå och lägg dig tomten. Din tid kommer i december!

hazz1 sa:
SverigeTomten sa:
Vad händer med make it happen i Huddinge då?
Vore gött med lite info :)
INTE DENNA TRÅD! Sist vare snack om jam på denna tråd denna tråd är för i morogn! Gå och lägg dig tomten. Din tid kommer i december!
Chilla, bara för att jag är trögfattad ska du inte vara så otrevlig!
Har jag gjort nåt ont mot dig eller?

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp