Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
gå på stan och bli hotad av turkarCOCKtail sa:jag och jeppenator glider dit! det blir najssssssssss.
jag tycker den där lättare boxen låter bra då jag inte är världens bästa railare..
vad kan man göra i karlstad på kvällarna?![]()
Härligt! Du kommer?artisty sa:D R Vi 2 Om
jag antar att kvällssessionet inte är hela natten? :>hazz1 sa:Haha, Festa? :b Fast jag tror kvällen går åt Railjamet,Kvälls sess
![]()
vart ska ni sova?COCKtail sa:jag antar att kvällssessionet inte är hela natten? :>hazz1 sa:Haha, Festa? :b Fast jag tror kvällen går åt Railjamet,Kvälls sess
![]()
nej, vingubben kör ju när som hällst, var som hällst och hur som hällsthazz1 sa:Haha, vi får snakca om det imorogn om du vill festa så är det nog inte så svårt fixat... haha :b
Festa:D eller så leker man med meeeeeeeej!:DCOCKtail sa:jag och jeppenator glider dit! det blir najssssssssss.
jag tycker den där lättare boxen låter bra då jag inte är världens bästa railare..
vad kan man göra i karlstad på kvällarna?![]()
ja verkligen, palla karlstad...bästa stället lixom!Soderpundarn sa:Palla karlstad ! Ha skiten i Västerhaninge istället :D
zaki hade kirrat nå place åt mig o jeppepeppeartisty sa:vart ska ni sova?COCKtail sa:jag antar att kvällssessionet inte är hela natten? :>hazz1 sa:Haha, Festa? :b Fast jag tror kvällen går åt Railjamet,Kvälls sess
![]()
GO down not upa_ahlnas sa:Go Norr!!!
ja du vet när man har roligt, dansar, umgås. kanske sänker ett par öl eller liknande om det tillåts. du lär dig nog inom ett par år vad detta mystiska fenomen är!hazz1 sa:Haha, Festa? :b
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuggy goes ownage...Huggybear sa:ja du vet när man har roligt, dansar, umgås. kanske sänker ett par öl eller liknande om det tillåts. du lär dig nog inom ett par år vad detta mystiska fenomen är!hazz1 sa:Haha, Festa? :b
Jävligt synd att jag inte kunde komma ville menhazz1 sa:det var så jävla grymtKommer bli bra på bild/tv
, tack zaki för musiken/rebull o allt annat! Vi är ngra som tänkte åka på skojskulll i morgon om ni vill va med och bara åka kom bara : ) Dom som tog kort lägg upp lite,
![]()
kommeraVillberg sa:fiillmmm?