Rail jam Karlstad TORSDAG .

• Trådstartare Trådstartare Deespin
  • Start datum Start datum
D

Deespin

Guest
Vi kör vid tyr stugan vare sig Zaki eller jeppe inte är här , vi kör från klockan 5 :)

Senast ändrad:
ah jag kommer:) fan va najs!!!

tycker vi ska köra en fulast outfit tävling också:P vinnarn får redbull bilen

Senast ändrad:
kanske inte blir av ens.. grymt kul att du är entusiastisk men snälla ta de lungt med trådarna.. det blir make it happen i karlstad 2008 har redan kört det 1 gång redan ju..

vi kanske inte ens har vägarna förbi.. så stressa inte.. hör av dig så gör vi upp dethär innan du postar i forumet...

/make it happen crew

håller med jeppe, blir ju lite less när man tror de ska vara ett till jam och det inte blir av:/
sen är det inte så smart att posta tid och datum innan det är bestämt, blir förvirrande

men blir det av så kommer det bli sjukt kul

och...kan vi inte köra ett railjam ändå ifall inte jeppe å zaki kan? är sjukt sugen på att raila lite och nöta lite trick:) även om vi inte får nå priser då kan vi ju köra ett chill session?

Senast ändrad:
sounds nice:D jag är där:) fyfan va kul

be there or be fyrkant

blir det vanlig chill session eller blir de tävling åxå?

Senast ändrad:
dude de är nog fett onödigt att åka från sunne bara för en lite rail på obestämd tid..!

vi kan väll bara chilla lite o åka o ha kul om nån orkar??

Men orka vi åker för skojs skull! plus vilka hämtar snö? Inte jag iaf :P

onödigt att skriva att de är onödigt att åka på snö/rails över huvudtaget...och jag skulle komma men vid 17:00 var det ju inte en person vid tyr?

aja blir de igen skriv:D blir nog i sunne i helgen..skriver en tråd om de blir något

Senast ändrad:
85537_1191942362.jpg

Tillbaka
Topp