kolla mitt fotoalbum ;DFilleJ sa:Woot! Flaten på stortorger. vilken e de:Sbreakout sa:Det ryktas t.o.m. om att det blir session imorgon, vid flaten på stortorget.
Jaha äre den ni menar^^ trode ni menade någon annan för det där är ju den mellan kyrkan och wasa kondiset. Men när ni sa stortorget trode jag ni hade hittat nån annan.salle019 sa:kolla mitt fotoalbum ;DFilleJ sa:Woot! Flaten på stortorger. vilken e de:Sbreakout sa:Det ryktas t.o.m. om att det blir session imorgon, vid flaten på stortorget.
När testade ni den ?NewGeneRation sa:Grabbar om ni får tag på en generator, lr vad som behövs, är det bara meddela jag är på direkt ! ;D
Railen vid kyrkan har redan provats av mig o ngra polare, visst den är riktigt skön, men behövs riktigt mkt fart. Vi hade byggt upp en hyffsat fett hög mot huset på andra sida, drottninggatan och precis ut på vägen, men det var inte tillräckligt, det behövs riktigt fett fart kan jag lova...
Men som sagt om det fixar sig lr att ni kommer på ngt ställe meddela är ni snälla ;P
När vi känner oss redosears sa:ja e på när ska vi dra en session då?
fint två 4 kinkar vart finns en fem?Bo87 sa:jag är på. vad sägs som 5-kinken vid stationen?
Äre inte mer kinkar det har jag för mig. Jag ska ditt åå åka tåg ikväll så jag ska kolla.emil_forss sa:eller 3 menar jag!!
jo det är 3st 4kinkar om du hade läst hade du förstått men nån 5kink finns då inte...FilleJ sa:Äre inte mer kinkar det har jag för mig. Jag ska ditt åå åka tåg ikväll så jag ska kolla.emil_forss sa:eller 3 menar jag!!
Joo men asså jag trode att du menade att det fanns två rails med tre kinkar.emil_forss sa:jo det är 3st 4kinkar om du hade läst hade du förstått men nån 5kink finns då inte...FilleJ sa:Äre inte mer kinkar det har jag för mig. Jag ska ditt åå åka tåg ikväll så jag ska kolla.emil_forss sa:eller 3 menar jag!!
det var det som var poängen!
\_emil_forss sa:fint två 4 kinkar vart finns en fem?Bo87 sa:jag är på. vad sägs som 5-kinken vid stationen?
Emil forss är lite arg av sig!emil_forss sa:albow din jude de är inte en kink!!ska i så fall den första räknas så det blir en sex kink..
_
\_
\_
\_
för så ser den ut!
oops! ta inte i så blöjan spricker.emil_forss sa:albow din jude de är inte en kink!!ska i så fall den första räknas så det blir en sex kink..
_
\_
\_
\_
för så ser den ut!
jag brukar inte hoppa på stadsräcken rakt framifrån, brukar du?emil_forss sa:men den där uppe då!
och BO om du nu hade vart lite insatt och kanske kört nått sånt räcke i ditt liv så skulle du veta att det inte är en kink för om det skulle va som du räknar dem så skulle det vara en 6 kink och det är det inte..
och du skulle också veta att den lilla saken längst ner knappt känns!
jag skiter fullständig i om du vill vara inovativ och gå mot strömmen och kalla en albow för en kink visst visar ju bara hur okunnig du är inom detta område..rätt osmooth för dig som försöker göra nått intryck av att du är väldigt insatt..Bo87 sa:jag brukar inte hoppa på stadsräcken rakt framifrån, brukar du?emil_forss sa:men den där uppe då!
och BO om du nu hade vart lite insatt och kanske kört nått sånt räcke i ditt liv så skulle du veta att det inte är en kink för om det skulle va som du räknar dem så skulle det vara en 6 kink och det är det inte..
och du skulle också veta att den lilla saken längst ner knappt känns!
"knappt känns" är subjektivt. jag håller mig till 5 kink, stäm mig.
Jo fan det är riktigt surtBo87 sa:^ tror jag lyssnar på dig och drar mig ur. Glömde nästan att jag var 19.
Klart det railas! synd bara att det har surpiskat regn de senaste helgerna