jstalis sa:
mhm...
hoppas det inte är samma material som i Storklinten, för det är rostfrittstål och det hugger på mina skidor iafall.. och på vissa andras. jag tycker railen ser mkt låg ut för att vara en rainbow - blir säkert najs!
men dom borde beställa hem rails istellet så det blir perfekt för alla och det kmr garanterat mer folk till pagla än i klinten av oss jibbers om dom beställer hem rails och bygger sköna hopp! för "klinten's park" kommer inte bli så lyckad enligt mej.. dom kmr inte göra nå mer på den skulle jag tro!
jag tror på PAGLA nu !!
otroligt korkat skrivet. Klinten har haft problem med att producera snö, och eftersom att det redan finns lite grejer för oss jibbare så kanske dom satsar lite mer på att få iordning backarna? Stora är ju inte ens öppet till toppen lixom, graderna har varit ganska varma så snösprut har det också varit tunt på, går inte att fixa fram hur mycket snö som helst till hopp då det inte går att spruta, tänk lite längre än näsan.. Dom har lovat att det kommer nån fler rail dit, dom ska få upp hopp senare på säsongen då det finns tillräckligt med snö, att göra ett till hopp som liknar det i lilla, som du ändå inte hoppar i jacke, är ju ingen idé. Försök att förstå hur det ligger till före du börjar trashtalka klinten, dom gör allt dom kan, och dom gör det förjävla bra. Vore bra om du kunde lära dig att uppskatta grejer, se bara skillnaden från förra året. Du stirrar dig blind på dina egna små behov och drömmen om att Storklinten ska bli lill-Åre. Tänk till lite, se det för vad det är och lär dig uppskatta det.
Så less på er snorungar som tar allt för givet och aldrig kan vara nöjd, det är väl för fan skoj att någon orkar och vågar satsa lite pengar och tid på att fixa nått till oss som jibbar?