Affeliitho
Ny medlem
Rail
Tjaa ja ska lära mig raila och undrar om det är lättare och börja träna på ett plaströr?:D
När den äldre generationen talar så är man nästan tvungen att ta sig i kragen!EricNorrlander sa:Alla är nybörjare någon gång...
Jag kan inte svara på hans fråga, men eftersom Ni tycks veta hur man gör så kanske
Ni kan ge honom ett vettigt svar istället för att larva Er... suck... ;-)
Jibbi ! Gör som min kille när han skulle lära sig med boxarna, åk, åk, åk tills det sitter. Min kille använder "Learning by fucking up" metoden. Kan göra lite ont men det funkar...
/Erics Pappa
varför skaffar inte erics pappa sej sen egen användare? eric har väl aldrig skrivit någonting själv på sin egen användare ändå.EricNorrlander sa:Alla är nybörjare någon gång...
Jag kan inte svara på hans fråga, men eftersom Ni tycks veta hur man gör så kanske
Ni kan ge honom ett vettigt svar istället för att larva Er... suck... ;-)
Jibbi ! Gör som min kille när han skulle lära sig med boxarna, åk, åk, åk tills det sitter. Min kille använder "Learning by fucking up" metoden. Kan göra lite ont men det funkar...
/Erics Pappa
Eric skriver kanske inte lika bra som Dig, han är sju år, men många inlägg är hans. Eric har faktiskt mål i mun och jag omsätter det i skriven text, tillsvidare. Han åker iaf bättre skidor än han skriver, än så länge... Att skaffa en egen användare, mja, jag svarar som en del yngre gör; Orka !Hjalle_S sa:varför skaffar inte erics pappa sej sen egen användare? eric har väl aldrig skrivit någonting själv på sin egen användare ändå.