Precis..Kossan sa:jag tycker nog att ni ska börja med ett vanligt plastrail och sen en box sen en box med järnrör på kanterna och sen ett platt
men eftersom dom runda oftast ligga på marken så är det nog lättare att börja med dom för då gör det inte så ont när man ramlar innan man har teknikenblizzy sa:Precis..Kossan sa:jag tycker nog att ni ska börja med ett vanligt plastrail och sen en box sen en box med järnrör på kanterna och sen ett platt
börja bara med en fet fast kort box.. är ju som att bara åka som vanligt.. sen får man försöka sig på rör (rail) efter de..
Den som säger att runda skulle va enklare än en fyrkantig stor box måste ju va full...
Att bygga en box är mkt lättare.Poontuss sa:okej men kan man bygga en egen box? det är ju i alla fall mycket lättare att bygga en vanlig med typ två runda rör va?
Hahaha....skulle frågat om dom hade några rör som dom ändå inte skulle ha..det gjorde jag och jag fick:Dekdahl sa:fan du borde få nobellpriset jonte.
vad händer om byggarna säger nej då? Om jag jobbat som det hade jag dåfan inte gett bort 2 bra rör till några snorungar.
För att vi alla älskar rost!thestar sa:ÄR RÖRMOKARE SÅ JAG KAN
KOPPARRÖR : då blire snott samma natt
STÅLRÖR : kan rosta och väger en del
PEXRÖR(plast rör) : beror på vilken diemension du tänkt raila på? :P
själv föredrar jag ett vaxat 26" stålrör![]()
haha det gjorde jag förra vintern fast vi frågade inte dom, vi dro dit på natten o tog en stupränna haha, riktigt nice!TT-JONTHE sa:Om du går till en byggarbets plat och frågar om du får ta typ 2 rör så skall det gå bra jag och en polare skall raila mycket nu i vinter(när snön kommer) Vi har 2 smala rör på en tjock planka så lutar man den så man kan få fart på railen...
PEACE hoppas du hittar något