Raila på Winterjam

4front

Medlem
Raila på Winterjam
tjaaa tjaa!! jag undrar vilka som ska raila imorron på winterjam??

själv ska jag raila

syns där!!

Senast ändrad:
Raila på Winterjam
jag är sjukt taggad på att raila, men hur månnga rails brukar dom ställa upp?...och brukar det vara mkt folk som kör där?...pallar inte med en massa geeks som typ knapt kmr upp på railen-.- :P

Raila på Winterjam
jo_jibber sa:
jag är sjukt taggad på att raila, men hur månnga rails brukar dom ställa upp?...och brukar det vara mkt folk som kör där?...pallar inte med en massa geeks som typ knapt kmr upp på railen-.- :P
dom brukar ha 3 boxar typ o sen 3 vanliga railar

Raila på Winterjam
jag hade velat. tyvärr så hinner jag inte för att jag jobbar. Hinner precis dit o se finalerna, o jag prioriterar det framför att ja själv skall raila i en timme. Hoppas ni får kul,

Raila på Winterjam
ne det är gratis att raila och se åkarna hoppa o allt. vet inte om dom har någon speciell tid man får börja, jag tror att man får köra när man vill. jag var där för ett par timmar sen o åkte.

har en bild på setupen om folk vill se, men vet nån någon bra sida att lägga upp den på_

Raila på Winterjam
nej dom har inte 2 rails. 1 !

aw6zhk.jpg

Raila på Winterjam
Vill, men orkar inte... Jobbigt att ta med alla grejjer, så måste man ha koll på dem så att ingen snor dem :/
Chillar hellre bara runt.

Raila på Winterjam
ser ju sjukt najzz ut! skulle egentligen upp me ngra polare här från gbg men vi kör här istället vid ishallen på våran fresha box :)

ha en najs dag imon folket!

Tillbaka
Topp