Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
fan va alla är tykna! hjälp varandra istället, bara för att detta forumet inte fanns när ni var 15 så behöver ni fan inte racka ner på alla som frågar sånt som ni vetat sen ni föddes, för det har ni väl?
okej seriösa svar. du ska försöka alltid ha samma vinkel på överkroppen som railets lutning! förstår du? detsamma på alla rail! luttar man sig bakåt, slår man bakåt och vice versa. pröva dig fram på lita halvlutande rails i parken innan du drar ut på stan och drar trappräcken för att slå i trappstegen är nopg inte så skönt.
iaan jag är säker på att du förstår vad han menar om du bara verkligen försöker lite till.
men om de är fler som inte riktigt förstått var våran bäste herre försöker förklara så kan jag rycka in och bringa lite klarhet i ämnet...
rails kan komma i många olika former och storlekar. de allra flesta rail kommer i raka förpackningar medan vissa är gjorde som regnbågar osv. sen finns de rails som lutar neråt som handräcken för nedför trappor. och jag är tämligen säker på att de var de han undrade hur man tog sig ner dom utan blåmärken eller hjärnskakning. de var nog allt för mig men om de fortfarande är lite diffust de där med lutande rails kan jag rekomendera att gå ut och leta trappor med handräcken. de du då finner är lutande rails, tänk då på vad som jag skrivit sen klämmer du och känner på de kalla järnröret..