Railjam Högre upp? typ boden , piteå , luleå?

är det make it happen du syftar på så är det inte dom som arrangerar.
utan det får vem som hällst göra

det gäller bara att styra upp ett railjam, fixa rails, snö mm och prata med make it happen crew så kanske dom kan komma!

Är också intresserad!
Vet du något bra rail här uppe? Bör ju finnas ishall med snö i samma stad iallafall...
Vet en sjukt svår i boden som kanske är lite to hard men riktigt grym!

Vad för priser och hur ska du fixa dom? :P

Senast ändrad:
mm, verkligen.
Ös in lite tips på rails nu eller om ni har något eget, så kanske vi kan dra ihop något?

vi e med och angagerar ett jam i piteå under veckorna i piteå , men tar inte på oss nå själva// teilus å franklin

jag tror jag kan fixa snö , men isf i boden vet inte om jag kan fixa allt till piteå, men kanske till luleå dom vet jag också har en ishall
....

har inga rails , priser är lätt att fixa , jag är sponsrad av skifix osv... jag åker slalom (portar) så jag har kontrakt osv :)))

kan väll lägga till hundra spänn som vinst pris...

Om ni värkligen är sugen så kan jag kolla upp med ishallen i boden , om någon vill i boden ni kanske vill i piteå , luleå? men då vet jag inte ... , skulle vara bra om någon hade nå rails.

F-g :p ;) mm

någon har snott mina twintips under sommaren , det var typ scratch pro bc , nu kör jag typ scott p1 :SSS

( ingen som är intresserad ? är någon med på ta tag i det här så skriv i min gästbok )

Senast ändrad:
Vote for Luleå än en gång, mest folk, störst och det finns rails gäller bara att hitta dom.
Finns ett lååångt rail bakom universitetet/porsön, bara rakt men bra lutning osv.

Vad tror ni?

Jag röstar på Luleå, snön är väl bara och hämta på coop arena, lär ju finnas där nu. Sen finns det som sagt några railar. Behövs bara nån som styr upp nu :)

kör i typ luleå eller piteå, beror på var det är bäst föutsättningar. skulle vara sjukt kul, vi här från skellefteå skulle lätt kunna hjälpa till att bygga/arrangera om de skulle behövas.
vet ingen rail eller något men, det fixar sig.

Railet vid universitetet (Luleå) skulle vart king å köra på.. nån som har tillgång till bil med släpvagn??

piteå vore perfekt, vid en skola som har riktigt nära till ishall och har grymma handrails..

men någon som vill ta tag i detta då? så skriv i min gästbok . var ni tycker och om ni kan fixa nåt där. t.ex snö / rail , vi har ju tipps att fara till luleås universitet.

Sedan så funderar jag på att arrangera en tävling vecka 44 (på höstlovet) på torget i Härnösand. Så dom som är sugen att hjälpa till och bor runt Härnösand/Sundsvalls trakterna kan gärna höra av sig till mig!

de är ingen i luleå/boden som har snickrat ihop någon/nårga boxxar eller liknande hunder sommaren? de skulle vara perfekt isf! =D

giff me ett långt rör så kirrar jag en rail iaf... men bara om de blir i boden vill säjja =D=D

Ishall finns de ju i boden, så då kan man ju fixa snö. sen rail finns de ju i stan så :P. ajja går bra i både boden eller luleå, men hälst i Boden! :)

det här låter ju kul ju:D men det är väll bara o hämta snö från coop arena som sagt? Så om det blir nått så kommer man ju lugnt o kollar ! :D

om ni behöver rails varför inte ta stegar

är ni på o fixa jam då? :P det verkaar ju som det är några interesserade så avrför inte fixa en helg? :D

Hehe okey, jag är på!
Ska det funka för så många som möjligt tror jag Luleå är bäst. Finns snö här också, även rails men inget superbra rail. Jag vet en box och ett rail som kan monteras upp om någon har släp?

felixlind sa:
Hehe okey, jag är på!
Ska det funka för så många som möjligt tror jag Luleå är bäst. Finns snö här också, även rails men inget superbra rail. Jag vet en box och ett rail som kan monteras upp om någon har släp?
det måste ju finnas nån som har ett släp, håller me dluleå funkar nog bäst isf. Största stan av dom 3 oxå ^^

Senast ändrad:
men umeå tycker jag skulle va feting najjs :Dfinns 2ishallar oxå;P osen äre största oxå xD

kommer upp till pite om nån vecka, har räcken, bil & släp. bara det finns folk som är med på det kan man styra upp det lätt. sen är det ju inte så rackars stora avstånd i fyrkanten området så man kan ju ta sig lätt.

jag ahr fixAt snö i luleå isf, men det är väll bara att köra en liten bit till o fixa det vid universitetet ? :D

men komigen , piteå det är i mitten .

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp