Railjam I Kungsträdgården 1-3/11

va där idag o körde halva railet från vinter jam står uppe( 5 meter långt blire då) sen en up down box på 8-10 meter. idag vare sjukt naajs bra med snö men kan blir mer:)MOHAHA.

detta är till fredrik o dom andra arrangörerna: ni borde inte ta bort railet utan ha det som ni hade idag, bara man bygger upp kicken tidigt o saltar den så den blir hård för det railet va sjukt kul idag, förutom för killen som pungade den 5 ggr typ;P

Sjukt kul idag! Kommer bli najs imorn!
tycker som dig Patrik, fixar man kicken på morgonen så kommer det bli sjukt najs!

haha tycker synd om han som punga ;(

men alltså kan man typ inte skippa bonket, eller typ fixa det på nått annat sätt för ja tkr inte att ni ska ta bort railet.

kom tidigt och snacka med Emmanuel om ni vill tycka till om något vad gäller railsen imorrn.

imorgon är det viktigt att alla går direkt ut efter att man landat, om vi vill ha bra bilder. Dvs inte massa folk innanför avspärrningen och på scenen. utan bara de med STAFF eller PRESS-pass, och eventuellt ett gäng när det kommer mer snö.
annars är det samma regler som tidigare, hjälm på! inte mer än två på ställningen åt gången.

kul att så många uppskattade dagen, vi hoppas på en grym tävling imorgon.

lämna gärna lite synpunkter och förslag inför morgondagen i gästboken på www.freeskiers.se

MVH Emil
freeskiers

jag har hört rykten om att en av 4bi9s filmare kommer vara där och filma...

Jag har bilder från dagen, dock inte finalen pallade inte vara kvar :).

Synd om killen som bröt armen också :S hoppas du kryar på dig snabbt till vintern igen!!

Jo jag tror han bröt armen den hängde löst å ambulas kom å grejer.

Var inte kvar på finalen, tror den pågår fortfarande hehe... Allt möjligt Henrik harlaut körde massa nice grejer :)

Senast ändrad:
ja det var sick. han landade med hela kroppstyngden på armen på asfalten.
annars bjöds det mest på 270 upp och ner på boxen och en jävkla massa 450 av från railen. även 180 på 270 av på railen också typ det.

VEM VANN SLAMTÄVLINGEN? :D

Senast ändrad:
Studsmatte sa:
annars bjöds det mest på 270 upp och ner på boxen och en jävkla massa 450 av från railen. även 180 på 270 av på railen också typ det.

Snubben som bröt armen, är en ganska självklar vinnare.

Sen också han killen som körde snowskate, han hade nåra feta slams också.

Soderpundarn sa:
Studsmatte sa:

Snubben som bröt armen, är en ganska självklar vinnare.

Sen också han killen som körde snowskate, han hade nåra feta slams också.
ja en fet broken arm borde ta hem det priset.

Som sagt har kort på dem flesta hojta till om ni vill ha.

ps. kanske inte är i högsta kvalite dock ds.

har du nått på en som hade röd burtonjacka och bruna braller eller på en som hade en beige burtonjacka och svarta brallor?
båda skidåkare..

A-R sa:
har du nått på en som hade röd burtonjacka och bruna braller eller på en som hade en beige burtonjacka och svarta brallor?
båda skidåkare..
Har tyvärr ingen där du åker :/

Bara där du står i kön :P

Senast ändrad:
henrik harlaut vann skidklassen inte helt oväntat kanske.... jonathan lindhe vann snowboard klassen, sen vare nån från linköping som vann best trick i snowboard o HH vann best trick i skidor, så vare med de

jeppenator sa:
e'dollo kammade hem segern.. 270 on sw up 360 pretzel 270 av om jag förstått rätt..

that kid is sick
mm han var sjuk han gjorde även 270 on sw up pretzel sw up bs 270 av. men jag är mest stolt över jonathan lindhe min egen son, som vann snowboardklassen!

tjaaba alla! vill tacka för en väldigt trevlig dag idag :)
och speciellt tack till Adam bergendahl och Emil Baehrendtz som körde mig till sjukan när jag bröt armen!
synd det gips ett tag nu! annars så tycket jag min dag var lyckad när jag fick till schysta trix på boxen!
är det någon som har bilder på min bail när jag bröt armen , så är det fett snällt om ni skickar :) och även andra bilder på mig , jag hade rutiga burton brallor och en vit thshirt med en begie over size hood :)

men Tack alla för en skön stämming i Kungsan!!!

//Rasmus!

Tillbaka
Topp