Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
flatbox, flatrail och bonk vad jag har hört...Hampus_s sa:vad är det för rails nu då ???
jag har laggt undan presspass åt dem på begäran iallafall.hHarlaut sa:jag har hört rykten om att en av 4bi9s filmare kommer vara där och filma...
Snubben som bröt armen, är en ganska självklar vinnare.Studsmatte sa:ja det var sick. han landade med hela kroppstyngden på armen på asfalten.
annars bjöds det mest på 270 upp och ner på boxen och en jävkla massa 450 av från railen. även 180 på 270 av på railen också typ det.
VEM VANN SLAMTÄVLINGEN? :D
ja en fet broken arm borde ta hem det priset.Soderpundarn sa:Snubben som bröt armen, är en ganska självklar vinnare.Studsmatte sa:ja det var sick. han landade med hela kroppstyngden på armen på asfalten.
annars bjöds det mest på 270 upp och ner på boxen och en jävkla massa 450 av från railen. även 180 på 270 av på railen också typ det.
VEM VANN SLAMTÄVLINGEN? :D
Sen också han killen som körde snowskate, han hade nåra feta slams också.
Från min kamera!!!Soderpundarn sa:Som sagt har kort på dem flesta hojta till om ni vill ha.
ps. kanske inte är i högsta kvalite dock ds.
Har tyvärr ingen där du åker :/A-R sa:har du nått på en som hade röd burtonjacka och bruna braller eller på en som hade en beige burtonjacka och svarta brallor?
båda skidåkare..
okej :PSoderpundarn sa:Har tyvärr ingen där du åker :/A-R sa:har du nått på en som hade röd burtonjacka och bruna braller eller på en som hade en beige burtonjacka och svarta brallor?
båda skidåkare..
Bara där du står i kön :P
mm han var sjuk han gjorde även 270 on sw up pretzel sw up bs 270 av. men jag är mest stolt över jonathan lindhe min egen son, som vann snowboardklassen!jeppenator sa:e'dollo kammade hem segern.. 270 on sw up 360 pretzel 270 av om jag förstått rätt..
that kid is sick
de va 2 killar som bröt armenSoderpundarn sa:Jag har bilder från dagen, dock inte finalen pallade inte vara kvar.
Synd om killen som bröt armen också :S hoppas du kryar på dig snabbt till vintern igen!!
vem mer?Grann sa:de va 2 killar som bröt armenSoderpundarn sa:Jag har bilder från dagen, dock inte finalen pallade inte vara kvar.
Synd om killen som bröt armen också :S hoppas du kryar på dig snabbt till vintern igen!!
Shit då missade jag en. När skedde det andra fallet ?Grann sa:de va 2 killar som bröt armenSoderpundarn sa:Jag har bilder från dagen, dock inte finalen pallade inte vara kvar.
i dag strax innan den andra killenSoderpundarn sa:Shit då missade jag en. När skedde det andra fallet ?Grann sa:de va 2 killar som bröt armenSoderpundarn sa:Jag har bilder från dagen, dock inte finalen pallade inte vara kvar.
Vad heter dom som brön armen??Grann sa:i dag strax innan den andra killenSoderpundarn sa:Shit då missade jag en. När skedde det andra fallet ?Grann sa:de va 2 killar som bröt armen
han åkte bräda han hadde rutiga brallor burton
yeah sa:det var mange som bröt armen! så alla kan ju skriva söta saker i hans gästbok nu.......... https://www.freeride.se/member/view.php?id=74777
https://www.freeride.se/member/view.php?id=77250Klangen sa:Vad heter dom som brön armen??Grann sa:i dag strax innan den andra killenSoderpundarn sa:Shit då missade jag en. När skedde det andra fallet ?
han åkte bräda han hadde rutiga brallor burton