railjam i linköping 3e oktober!

Ishall plus bil med släpkärra? Släpkärra kan hyras på nån gettho mack om ingen har. Jag har körkort om ingen har, men min bil har ingen krok, men det kanske nån linköpingbo kan fixa?

snälla lägg något under snön så att det inte blir så jävla kladdigt som man fick se på filmerna från förra året!

eftersom jag är så kul av mig, så satte jag mig i paint o gjorde ett förslag på hur det kan se ut.

hihi så kan man ju spendera 10 min xD
om man inte kan läsa texten så står det

edit. fan läste nu att boxarna var gröna... :(
ledsen hest..

Senast ändrad:
trodde jag läste lidköping först... där är det också railjam 30 okt med scandinavian box/rail och redbull :D

smoof mfl. är säkert på att bygga, meka, skyffla snö mm. innan tävlingen drar igång !

Senast ändrad:
Zamboni sa:
Kruxelidux_ninjamaster sa:
Jag vill komma och kommer kankse! Måste fixa pjäxor bara! Ingen som ska dit som har ett par pjäxor i size 43-44 att låna ut över dagen? :D
kan nog fixa hyr av spök ;)
allt löser sig! :D

Nu vill jag att JonssonSkiing tar och skriver en seriös och bra beskrivning om hur allt kommer att gå till.
- vart stället ligger (karta uppskattas)anmälnings info, sponsorer, ev. priser (inte för att jag kommer ta hem nåt xD )
M.M.

MVH. Gustav Åke Ågren

min medhjälpare har gått under jord som hade massor på g men ska försöka få tag på honnom men om inte han ställer upp så kommer det inte bli något utav detta!

Tillbaka
Topp