s-sheeplife
Ny medlem
railjam i linköping 3e oktober!
någon som har någon kontakt sok kan köra snö?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du som annordnar borde ju känna någon som har tillgång till snö?jonssonskiing sa:någon som har någon kontakt sok kan köra snö?
en grön boxtittti540 sa:va blir de för box?
fan ja som bara åker på blåaKinkan sa:en grön boxtittti540 sa:va blir de för box?
men att jag gjorde bilden i paint är ju fan prestige bara i sig, så jag har lätt en plats i vilken bil jag vill ha!RCroy sa:Fan åke! Du kan aldrig göra nånting rätt! Nu får du inte åka i min bil!
Okej, vi surrar en fåtölj ovanpå takboxen så kan du få sitta i den hela vägen! :DOwkee sa:men att jag gjorde bilden i paint är ju fan prestige bara i sig, så jag har lätt en plats i vilken bil jag vill ha!RCroy sa:Fan åke! Du kan aldrig göra nånting rätt! Nu får du inte åka i min bil!
VÄRT!, annars ligger jag gärna i takboxen!RCroy sa:Okej, vi surrar en fåtölj ovanpå takboxen så kan du få sitta i den hela vägen! :DOwkee sa:men att jag gjorde bilden i paint är ju fan prestige bara i sig, så jag har lätt en plats i vilken bil jag vill ha!RCroy sa:Fan åke! Du kan aldrig göra nånting rätt! Nu får du inte åka i min bil!
detta är 3je oktober!linder sa:trodde jag läste lidköping först... där är det också railjam 30 okt med scandinavian box/rail och redbull :D
hoppas att det är båda , annars är de nog många som får lämna återbudstina_ericsson sa:skidor och bräda eller bara det ena?
snowboardlinjen i Tärnaby kanske är sugen....
noga?JolineJ sa:man mäter väl inte pjäxor i den storleken. 28.0 kanske?
det är för både snowboard och skidor (antar jag??)stina_ericsson sa:skidor och bräda eller bara det ena?
allt annat är ju galenskap!E-Rocklow sa:det är för både snowboard och skidor (antar jag??)stina_ericsson sa:skidor och bräda eller bara det ena?
Ah, 28 i "pjäxstorlek äre ja har..JolineJ sa:man mäter väl inte pjäxor i den storleken. 28.0 kanske?
håller med, down rail med sidekicks och flatbox :DBondCalle sa:ställ 2röret down och boxen flat.
mkt sant, mkt santAleeex sa:håller med, down rail med sidekicks och flatbox :DBondCalle sa:ställ 2röret down och boxen flat.
kan nog fixa hyr av spökKruxelidux_ninjamaster sa:Jag vill komma och kommer kankse! Måste fixa pjäxor bara! Ingen som ska dit som har ett par pjäxor i size 43-44 att låna ut över dagen? :D
allt löser sig! :DZamboni sa:kan nog fixa hyr av spökKruxelidux_ninjamaster sa:Jag vill komma och kommer kankse! Måste fixa pjäxor bara! Ingen som ska dit som har ett par pjäxor i size 43-44 att låna ut över dagen? :D![]()
precis!Gurra sa:Ågren håller med! Vore kul med allt sånt sen hur boxarna å railarna ser ut osv!