linder
Aktiv medlem
railjam i linköping 3e oktober!
Finns inget info än men det kommer väl upp :DRCroy sa:vart finns info om detta jam i lidköping? vi får dra dit också åkepånken!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns inget info än men det kommer väl upp :DRCroy sa:vart finns info om detta jam i lidköping? vi får dra dit också åkepånken!
Vet du om de är Pingstkyrkan som anordnar de som vanligt? Vore trevligt om man kan få fart iår!linder sa:Finns inget info än men det kommer väl upp :DRCroy sa:vart finns info om detta jam i lidköping? vi får dra dit också åkepånken!
håller också med! har ju dissat en ålandsresa för det här!Gurra sa:Håller med Croy!
Banga inte ur nu vi hjälper dig att bygga upp allt! Sjukt många sugna nu !
tvivlar på att alla får en yoki mössa när dom kostar 300 kr i butik?Pr0z sa:låter najsfår alla som är med en toki mössa eller vad :p ? vad blir priset
?
de tre bästa från förra året fick ett par mössor var om jag inte missminner mig.. dock så tror jag inte att alla kommer att få varsin, utan att dom kommer delas ut som priserwire sa:tvivlar på att alla får en yoki mössa när dom kostar 300 kr i butik?Pr0z sa:låter najsfår alla som är med en toki mössa eller vad :p ? vad blir priset
?
hade du inte redan bestämt att det skulle kosta 50 kr? :Pjonssonskiing sa:de blir priser men ska försöka ragga upp lite fler sponsorer...
hur mycket är ni villiga att betala för att få åka?
tänkte bara kolla?Kinkan sa:hade du inte redan bestämt att det skulle kosta 50 kr? :Pjonssonskiing sa:de blir priser men ska försöka ragga upp lite fler sponsorer...
hur mycket är ni villiga att betala för att få åka?
jag är en av dem jag är på!!!Manutten sa:jag kommer! och jag vet att några polare är på också!![]()
jag medJacobst sa:jag är en av dem jag är på!!!Manutten sa:jag kommer! och jag vet att några polare är på också!![]()
låter skitbra :Djonssonskiing sa:jag förstår att resorna blir dyra och så men tänkte sätta 75 som startavgift!
hur låter det?
okej går du på malung?superunknown sa:Jag kommer kanske vara på plats!
nejjonssonskiing sa:okej går du på malung?superunknown sa:Jag kommer kanske vara på plats!