railjam i linköping 3e oktober!

Ey jonssonskiing vad händer? Du har lyckats peppa många railsugna åkare, bang inte ur nu. Vi hjälper till att bygga upp setupen och allt runt omkring såklart! Kom igen nu, vi behöver ett railjam!

jaa alla pusselbitar börjar falla på plats nu jag har förare som hämtar rails o boxar sen tror jag vi får köra snö med släpkärra. priserna kanske inte blir dom bästa men har redbull på g och ett sjukt coolt mössmärke YOKI sen några lokala affärer men hör av er om ni har några kontakter som vill vara med och sponsra...

wire sa:
Pr0z sa:
låter najs ;) får alla som är med en toki mössa eller vad :p ? vad blir priset :) ?
tvivlar på att alla får en yoki mössa när dom kostar 300 kr i butik?
de tre bästa från förra året fick ett par mössor var om jag inte missminner mig.. dock så tror jag inte att alla kommer att få varsin, utan att dom kommer delas ut som priser ;)

de blir priser men ska försöka ragga upp lite fler sponsorer...

hur mycket är ni villiga att betala för att få åka?

50kr låter bra tycker jag, men 75 eller typ 100 funkar ju också.. för om en lite högre startavgift skulle gö så att det blir ett bättre arrangemang o möjligen fler o finare priser så e det ju lätt värt att lägga ut lite extra, det är ju ändå inga direkta miljoner man ska punga ut med och fina priser är ju alltid nice

nu är det såhär att snart fixar vi en anmälningstråd med mer info. vi hade möte idag och satte ett max 50 pers. vi kommer även fixa mattor till landningen så det inte blir så lerigt. det blir 3 setups, en box på 6 meter, en rail och ett hopp.
mer info kommer upp inom en vecka.
peace and löööv

ey om du tar 75 spenn så borde du väll kunna ha pengar i prispotten lätt! ta så de räcker för kostnaderna sen resten till prispotten! de skulle va as kul ifall de va pengar i prispotten!
Fast ja tror att 75 är för mkt om du inte har pengar i prispotten för de flesta är vana vid att railjam ska va gratis och tex om de kommer några från malung betalar dom redan 600 spenn i resekostnad sen mat på de så ska du ta pengar måste du ha valuta för pengarna! setupen låter bra iallafall!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp