Railjam i Linköping city i september

s-sheeplife

Ny medlem
hej! Det är jag som tidigare anordnat rollinsnow railjam. (kommer troligtvis heta samma iår)
Tänkte arrangera ett till railjam i linköpin city på sensommaren!
Nu i slutet på maj ska jag ha ett möte med David Ny och en kille som fixar tillstånd i city.
Tänkte höra vad ni vill ha för setup och vad vi kan göra för att det ska bli en toppentävling.
Kom med förslag!

mvh emil

Senast ändrad:
emil du borde försöka fixa nån flatbox och ett downrail (dubbelrör) och fixa lite lutning på boxen så att allt lutar lite neråt, tappar inte så mycket fart då, och även mycket skönare :D
var i stan tänkte du ha det?

vart ligger linköping? haha hur lång tid tare från gbg typ? :) men de hade vart fett med ngn flatdown rör eller nåt som lutar lite och sen en rak helig box som man kan kötta på!

ta inte vatten över huvudet och lova monstersetuper utan kör på ett räcke och en flatbox ev något mer om det skulle vara många som kommer!! Det var ju aslyckat förra året!!

Aleeex sa:
emil du borde försöka fixa nån flatbox och ett downrail (dubbelrör) och fixa lite lutning på boxen så att allt lutar lite neråt, tappar inte så mycket fart då, och även mycket skönare :D
var i stan tänkte du ha det?
okej tänkte ha det på gyllentorget eller liknande! tänkte ha en stor setup för de avancerade sen en lite mer avskiljd för de som inte är så duktiga!

Sidokickar är ett måste på räcken! Det finns inget värre än Bigjump till räcke... Streetstyle ska det vara !

kom med mer idéer nu ska ha möte på fredag!
vi kan specialbygga rails så har ni nått nyskapande så säg till bara!

datum blir klart till helgen!
men förslag på setup och andra tips!
nått jag har tänkt är att köra en stor tävling med inbjudna åkare och sen ha en mindre arena för de
lite mindre avancerade!

Låter skoj, jag kommer! Håller med de flesta om att ha någon flatbox som går att leka på och något räcke med sidekick...

Tillbaka
Topp