Railjam Karlstad Lördagen Den 6/10

andreolsson

Ny medlem
Nu tänkte ja o nåra vänner köra ett railjam på lördag för alla som är intresserade,
tycker det har varit sjukt kul med make ithappen jamen så vill inte sluta åka!!
men alla som är intresserade är välkommna, har dock inte skaffat nån sponsor än men det kanske kommer. som sagt alla som känner för ett åk tar sig till tyr i karlstad den 6/10
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS/ mvh andré

skulle va riktigt najs att ta sig dit och få åka lite! alla andra gånger i karlstad har vart sjukt bra så varför inte igen! =)

ni som vart där på make it happen borde ju ta er dit igen! :) kul å träffa alla igen!

jag ska försöka ta mig dit! gör de du också

Ja och 5-6 Polare kmr fo sho!:D

Menn vi måste fixa nån fet högtalare:P
Braa att du ordnar detta andré käns som lite folk ser karlstad som ett ställe med skid/bräd entuaster nu!

Piiiiz!

Ja och 5-6 Polare kmr fo sho!:D

Menn vi måste fixa nån fet högtalare:P
Braa att du ordnar detta andré käns som lite folk ser karlstad som ett ställe med skid/bräd entuaster nu!

Piiiiz!

Synd att man flyttar på söndag, och jag kan inte komma av säkerhets skäll men kanske kanske. :):(

FUCK FUck , kommer grejjer ivägen,
ja är fett ledsen men frontline railjam är på lördag i sthlm, så jamet blir inställt.
som sagt sjukt synd men om det är någon som orkar så tar vi det helgen efter det? hoppas alla fortfarande är intresserade utav ett skönt värmlänskt jam men dock en annan helg?
hade gutt´alla mvh andré

fixation sa:
FUCK FUck , kommer grejjer ivägen,
ja är fett ledsen men frontline railjam är på lördag i sthlm, så jamet blir inställt.
som sagt sjukt synd men om det är någon som orkar så tar vi det helgen efter det? hoppas alla fortfarande är intresserade utav ett skönt värmlänskt jam men dock en annan helg?
hade gutt´alla mvh andré
ok, synd då...men visst. jag kommer nästa helg!

Tillbaka
Topp