A
a_ahlnas
Guest
Railjam östersund 20/10 12:00 ÄNDRAD PLATS!
Fixat musik anordning då bräää
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ÄRDU SERIÖS?? HAR DU? PIZZA AGUST IS BACCCKKK . fy va detta kommer bli kungligt.a_ahlnas sa:Fixat musik anordning då bräää
det var ju synd.. :/a_ahlnas sa:haha de va tänkt som en fråga:P missade frågetecknet:P hehe.. jag har inte fixat någon, fan hur ska man få tag på en..
musik e ju tvång.. hmm, Ingen brunflo bo osm har nåt då? som har nära?chrrrilleee sa:det var ju synd.. :/a_ahlnas sa:haha de va tänkt som en fråga:P missade frågetecknet:P hehe.. jag har inte fixat någon, fan hur ska man få tag på en..
om man läser så står det så......Front5 sa:men är det ändrat till klockan 12?????
coolt, läskigt dock rail sesh är alltid annarsskönast med många åk så man kan vara extra tricky..MaxHemmingsson sa:tjena, det kommer va head-to-head tävling md fina priser från Aloha och WE // Max Hemmingsson DOMARE
niceeeee:DFettnylle sa:Här är det lite bilder ifrån dag när dom fixa boxarna! http://fettnylle.bilddagboken.se/ och sen klicka på dagens datum! (19 okt)![]()
Kanske måste ha en PRO klass...;-)COCKtail sa:alla vet ju redan vem som kommer vinna :!!
du kan ta buss nr 110 och den går ifrån busstorget:DhHarlaut sa:men vilken buss ska man ta från ö-sund? och vart hoppar man på den?
l8ers
neej nej, tror jeppe sa att tävlingen börja typ 15.00 med 2 tim öppet kval sen head to head final, nåt sånt, bussen tar ca 20 min tror ja, bättre sent än aldrig!hHarlaut sa:men man missar väl inte hela rail jamet om man kommer med nabo 12:10? sen ska ta buss?
nope det är lungthHarlaut sa:men man missar väl inte hela rail jamet om man kommer med nabo 12:10? sen ska ta buss?
de var fler än viktor som va nära kan j säga:Partisty sa:hörde att e'dollo åkte riktigt fett...och att megner var nära på 630 upp
låt som ett galet event:D fan skulle vilja vara där![]()
Ska lägga upp några bilder, lite senare...AWikman sa:Idag var sjukt kul, vilka ska köra imorn också? och nån som lägger upp bilder därifrån?
gör så !EricNorrlander sa:Ska lägga upp några bilder, lite senare...AWikman sa:Idag var sjukt kul, vilka ska köra imorn också? och nån som lägger upp bilder därifrån?