H
hHarlaut
Guest
Railjam östersund 20/10 12:00 ÄNDRAD PLATS!
fett kul idag...
någon som filmade nåt i finalen?
peace!
peace!
kom hem till slut? hehehHarlaut sa:fett kul idag...
peace!
välförtjänt!!HolMsTEn sa:2:a sweeeeeeeeet
också värt att nämna att han hade jeppenators turbrubringande stavara_ahlnas sa:värt att nämnas att han august ahlnäs kvalade till final och tog hem bästa utväckling för dagen..
Vi får väl se, jag har ju en familj att ta hand om + vi har varit borta hela dagen, men ska se vad jag kan göra, inte så kul att lägga upp en slarvigt gjord film heller.Mathew sa:kommer man kunna få se filmen i kväll?
många i åre som längtarayt.
pz
Jag var bara dryg, men det kanske inte gick fram...;-)A_N_D_R_E sa:men ta bara nån låt jag vill bara se åkandet ! :D pz!
ok, niiice btw.EricNorrlander sa:Vi får väl se, jag har ju en familj att ta hand om + vi har varit borta hela dagen, men ska se vad jag kan göra, inte så kul att lägga upp en slarvigt gjord film heller.Mathew sa:kommer man kunna få se filmen i kväll?
många i åre som längtarayt.
pz
Var Du med i går ???
Nåt förslag på vad man ska lägga för musik till som inte irriterar så mycket ;-)
Jag vet ju inte vem alla är....och det blir bara ett hopkok, inge seriöst menMathew sa:ja det klart jag var med![]()
men det behöver ju inte vara värsta serösa filmen heller. ta nån skön låt bara.
pz
Hahhaha, men Du gjorde det bra. och snart kan alla se "sill chession". Jag laddar upp den nu, men eftersom den är 120 mb så tar det en stund även om vi har många megabit på tråden.a_ahlnas sa:klinast var ju iaf när jeppe sa att ja skulle säga något till kameran och ja ba: "vad ska ja säga då?"
och jeppe" säg att de e en chill session"
August: " de e en sill chession" hehe
Vi får väl se om en stund, jag laddar upp den nu.hHarlaut sa:men har du någon aning om du kanske råkade filma min 450 pretzel 270?;-) heh'
spelar någ inte så stor roll vilken låt.. ta bara någon skönt t.ex![]()
hehe vi får bjuda på den. lär ju bli mobbning här heh men men. får boka in talpedagogen asså..EricNorrlander sa:Hahhaha, men Du gjorde det bra. och snart kan alla se "sill chession". Jag laddar upp den nu, men eftersom den är 120 mb så tar det en stund även om vi har många megabit på tråden.a_ahlnas sa:klinast var ju iaf när jeppe sa att ja skulle säga något till kameran och ja ba: "vad ska ja säga då?"
Mobbar dom så förtjänar dom att bli bannade ett tag, eller hur ;-)a_ahlnas sa:hehe vi får bjuda på den. lär ju bli mobbning här heh men men. får boka in talpedagogen asså..
haha lättEricNorrlander sa:Mobbar dom så förtjänar dom att bli bannade ett tag, eller hur ;-)a_ahlnas sa:hehe vi får bjuda på den. lär ju bli mobbning här heh men men. får boka in talpedagogen asså..
lägger du upp den på freeride video eller youtube?EricNorrlander sa:Hahhaha, men Du gjorde det bra. och snart kan alla se "sill chession". Jag laddar upp den nu, men eftersom den är 120 mb så tar det en stund även om vi har många megabit på tråden.a_ahlnas sa:klinast var ju iaf när jeppe sa att ja skulle säga något till kameran och ja ba: "vad ska ja säga då?"
Den ligger på FR, redanhHarlaut sa:lägger du upp den på freeride video eller youtube?
Jag har givetvis mer men ingen blir glad åt att se en massa bails eller dötid mellan åkarna i 20 minuter. (Jag lät kameran rulla) Jag har klippt ut det göttigatse och låter resten vara. Jag fotade ju en del också.a_ahlnas sa:ett klipp barahaha aja.. e de där alla klipp du hade? shysst edit iaf
haha rolgit när jeppe säger ja håller med och håller på ramla så ser man mej ligga vid räcket.. nej men jag skulle ivlja sett lite mer på mig typ när ja satsa 450 hur nära jag var osv. men men.. ifall något skulle funka i en framtida promo och skit.EricNorrlander sa:Jag har givetvis mer men ingen blir glad åt att se en massa bails eller dötid mellan åkarna i 20 minuter. (Jag lät kameran rulla) Jag har klippt ut det göttigatse och låter resten vara. Jag fotade ju en del också.a_ahlnas sa:ett klipp barahaha aja.. e de där alla klipp du hade? shysst edit iaf
Du var ju med 2 ggr ;-)
det var dåligt du va juh fett king, :DMathew sa:jag var inte med på ett enda klipp, förutom när jag tar handen mot kameran....
Beskriv din klädsel så ska jag se vad som finns...när jag får tid. ;-)A_N_D_R_E sa:nicce film ! .. men jag var inte med ett klipp ! asså funkar inte 270 on sw up sw up 270 av lr ??
well done Jörgen! tack för all hjälp!EricNorrlander sa:Nu är boxarna tillbaka i GB, slutåkt i Brunflo.
JA! JAG TYCKER JÖRGEN BORDE FÅ ETT STORT TACK AV ALLA HÄR PÅ FREERIDE!!a_ahlnas sa:well done Jörgen! tack för all hjälp!EricNorrlander sa:Nu är boxarna tillbaka i GB, slutåkt i Brunflo.