Rails

emil_forss

Medlem
Rails
Tänkte bara höra mig för om det är någon som vet riktigt smootha rails/ledges...
vore bra om de var i någon stad på vägen mellan Göteborg och Stockholm eller runt om de städerna...

PZ

Emil

Rails
vid frölundaborg i göteborg finns det en riktigt smooth dubbelkink som vi brukar köra(ligger precis vid ishallen också)

Rails
men fan, om ni ska dra några rails, kan ni inte höra av er till mej då. så kan jag komma och störa!

Rails
emil_forss sa:
jeppenator sa:
det är vid sånahär tillfäller man skulle behöva en raildatabas..
ja men nu finns inte det!!!
så om du kan några rails säg det!
okej.. jag vet att de finns ett sjukt nice handrail vid en biograf i sthlm.. vet dock inte vad det heter.. men de ligger vid kungsträdgårdens skate poler typ.. det är låååångt.. å jävligt sikk.. försök er på de :D.. finns en "ute skridskobana" vid railet ocksså så snö är inge problem :D

Rails
jeppenator sa:
emil_forss sa:
jeppenator sa:
det är vid sånahär tillfäller man skulle behöva en raildatabas..
okej.. jag vet att de finns ett sjukt nice handrail vid en biograf i sthlm.. vet dock inte vad det heter.. men de ligger vid kungsträdgårdens skate poler typ.. det är låååångt.. å jävligt sikk.. försök er på de :D.. finns en "ute skridskobana" vid railet ocksså så snö är inge problem :D
skulle du kunna gå och fota det och skicka till mig?

PZ

Rails
emil_forss sa:
jeppenator sa:
emil_forss sa:

PZ
Bor inte där.. men om du eller nån annan har vägarna förbi så kan du ta å kika på de.. Har varit sugen på å ta de själv men de är typ ?20 meter? eller nå sånt.. gansk fint inrun om man kan fixa snö.. för de är en trappa som man bara behöver fylla upp lite så funkar de som backe.. du kan kanske be nån som bor i närheten kolla de annars?
Good Luck ;)

Senast ändrad:
Rails
fjärranrecket i gävle ,4 kinkad (1 rör bara) proffsnivå om nån av kläppen ponkarna skulle ta det, sry det ligger över sthlm :(

Senast ändrad:
Rails
Jag har värsta secret railen, det är ett s-rail, ganska långt med bra inrunn oså. De ligger i riksby vid bromma. Har inte i huvet exakt vart men de e grymt.

Rails
Jag har värsta secret railen, det är ett s-rail, ganska långt med bra inrunn oså. De ligger i riksby vid bromma. Har inte i huvet exakt vart men de e grymt.

Rails
bilder vill ju emil ha...! de nandra tråden har inga bilder..!

så om någon vet något rail som är sjukt skicka in med bild.!!!

Rails
men ´de ska på en tour från götet till sthlm typ.. å de ska ju inte va rookie rail tror ja de är ju E to the forss, blayzean å andra som ska köra.. skulle jag tro att det är

Senast ändrad:
Rails
jeppenator sa:
emil_forss sa:
jeppenator sa:

PZ
Bor inte där.. men om du eller nån annan har vägarna förbi så kan du ta å kika på de.. Har varit sugen på å ta de själv men de är typ ?20 meter? eller nå sånt.. gansk fint inrun om man kan fixa snö.. för de är en trappa som man bara behöver fylla upp lite så funkar de som backe.. du kan kanske be nån som bor i närheten kolla de annars?
Good Luck ;)
Vill bara citera så det blir 4 rutor.

Rails
oskar-e sa:
jeppenator sa:
emil_forss sa:

PZ
Good Luck ;)
Vill bara citera så det blir 4 rutor.
bu har jag gjort så det vart fem IDIOT!

Rails
Ett par stycken i Gävle, ett par timmar från Sthlm:
30ijsc5.jpg

2cz8p43.jpg

43y6dqq.jpg

Tillbaka
Topp