Railspots i Stockholm

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Shine

Ny medlem
Railspots i Stockholm
Jag tänkte att man kunde göra en lista med lite sköna rails som man kan köra på i Stockholm i brist i annat. Det vore ju kul att köra lite nu under hösten med hjälp av snö från någon ishall.

Tyvärr har jag inga tips så jag väntar förväntansfullt på era! =)

Railspots i Stockholm
Björns Trädgård, medborgarplatsen. ett rakt, en 2kink samt en 4kink. med lite snö kan dom va rätt svåra att
ta utan drop-in ramp, men det går.

kolla även naturhistoriska riksmuseet, två raka rails mitt i trappan upp till ingången. hela bostadsområdet runt
museet är kuperat och där finns det mängder av räcken och ledges.

annars så e de bara att åka ut o leta, bra tips är kuperade hyreshusområden, som t.ex runt kungsholmen.

Railspots i Stockholm
fan det finns handrails överallt här i stockholm ta cyklen,brädan eller vad som helts och gå runt bara.. i Gröndal finns det ett par stycken..

Railspots i Stockholm
Letar själv rails runt i stan... Utanför Circus i sthlm finns det fina rails...:D

Railspots i Stockholm
ava railet i taby centrum ligger perfekt. det ar dubbelkinkat och med en ishall 20 meter ifran. det ar ganska
brett med 2 stanger brevid varandra sa det ar nog ganska latt att ta.

Railspots i Stockholm
i kista i stockholm en 4kink ledge åt båda hållen,8kink,3kink,down,20kink elr nåt!

Railspots i Stockholm
kista såg jag också masssa fina rails!

Railspots i Stockholm
Djursholms Samskola, från höjden ända ner till Norrängsgården är ett enda långt räcke - galet!
Den första som får med det på bild är kung. ojoj

Railspots i Stockholm
de där som wester säger håller ja me om det är väldigt många trappor över allt här riktiga utmaningar till jätte lätta. runt uppe i ekhagen och lappkärsberget o nåra vid unversitetet

Railspots i Stockholm
utanför stadsbiblioteket finns de en sjukt lång rail som går att ta..

Railspots i Stockholm
det finn fett sköna räcken i södra vid biografen!! som är skit långa och hur lätta som hälst att ta fart ifrån... sen finns det en skridskobana där man kan hämta snö bara 30 meter ifrän...

Railspots i Stockholm
Jag har en del topsecretspots. bla en 4 kinkad rail samt en urban c. detta ca 1 km från 2 ishallar. Nu kanske jag sagt för mycket men men. Adresser kan bytas ut mot pengar till mitt konto. skicka priv om du är desperat. :D Kan garantera att adresserna kommer vara värt pengarna. :P

Railspots i Stockholm
Nacka, frmaför nacka forum, 5kink tror jag, as fint, tror tom Wester kört på ...sett ngn bild på ns..

Railspots i Stockholm
Kom på att de är en 3 kinkad och ca 6 m efter så kommer en 5 kinkad de är alltså inte en 4 kinkad. Övergångarna är runda mellan kingarna. C railen är ca 20 m lång fast själva c:et är ca 5. Är du snygg dam så accepteras även natura ;)

Railspots i Stockholm
kommer ni till kista jag bazza er allihop. jag å mina bröder...

Railspots i Stockholm
"kommer ni till kista jag bazza er allihop. jag å mina bröder"

iiiiii jao jag kuttat din mamma. jag har 12 brödrar 34 kusiner så kom jao. min mormor kan ta deig, hon har pansionärat sig haaa.

:P

Railspots i Stockholm
Finns ett rail med 2 kinks och typ 10-15 meter långt vi albert engs trappor.. vi lestradska skolan..

Railspots i Stockholm
vad sägs om att använda freerides fin fina raildatabas och låsa denna tråd?

Railspots i Stockholm
hahaha men tror du inte jag har svarat förut en gång s jag vet att den är gammal? om han nu fortfarande letar så berättade jag bara att de fanns en raildatabas.. hihihiihhi

Railspots i Stockholm
ja men därför man skriver ju.. för att onödiga trådar ska tas bort?.. tänk innan du börjar "wajna"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp