Ramundberget (jobb)

Ramundberget (jobb)
beror nog på vad du är ute efter, bra svensk skidåkning är det. Men sen när det gäller partylivet är det nog inte sälen/åre klass^^

Ramundberget (jobb)
Vad brukar det vara för folk som säsongar där tro? är det bara skidåkare som gillar offpist eller är det blandat?

och är det någon fest alls eller är det sova som gäller?

Ramundberget (jobb)
Dom har ju skön park och bra skogsoffpist, Sen är nog Helagsfjället fullt av skön pudersnö, har dock själv aldrig gjort ett lyft där.

Är troligen mest barnfamiljer där men jo fest är det nog, men inte som i åre och sälen. Men folk som jobbar där är nog somni och letar också efter fester så det fixar sig nog, annars följ ordspråket: "Finns det ingen fest, fixa en fest".

tror det nog är jävligt roligt att göra en säsong eller några månader där. :)

Ramundberget (jobb)
som jag just nämnde i en annan tråd så kommer jag och min flickvän sandra upp och jobbar hela säsongen, från början av december. tror att det blir grymt roligt!

Ramundberget (jobb)
Man åker väll inte dit för att festa lr?
Om man jobbar i ramis så är man där för att åka skidor för dom har sveriges näst bästa park och sveriges bästa pister och dom har bra skogsåkning

Ramundberget (jobb)
Om man jobbar i ramis så är man där för att åka skidor för dom har sveriges näst bästa park och sveriges bästa pister och dom har bra skogsåkning

Ramundberget (jobb)

Ramundberget (jobb)

Ramundberget (jobb)
Electric_Eg5 sa:
ehum, nej, det tror jag inte att någon vettig gör! :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp