Randy

pettr

Ny medlem
Randy
Nån fler änn jag som dunkar randy i högtalarna? Förmodligen sveriges bästa band just nu. Dom var ju i lule för inte så länge sen. Det var den bästa konserten jag har varit på. Om nån vet nått om deras turné planer under sommaren så hör av er!

Randy
m, ja tycker att x - ray eyes är en av de skönsate låtarna som ja har hört! Den är så skön och rolig liksom. Deras andra låtar är säkert också bra. Men x - ray eyes briljerar fett!!

Randy
hehe, skojjar du sköna låtar... gubbsköna!

little tolouse, me and my boys, summer of bros, addict of communcation, x-ray eyes...

finns några fler sköna, tycker inte deras album håller klass rakt igenom men några låtar är med i de flesta av mina playlist. Vilka randy låtar tycker du är skönast?

Randy
Jag kör hårt på,

Kiss me deadly [Grymmast]
Working Class Radio [Grymmast]
Karl Marx And History [Grymmast]
Rocking Pnumonia And The Punk Rock Flu [Grymmast]

I dont need love
Summer of Bros
Addicts of communication
If We Unite
We´r all fucked up more or less
Welfare Problems
Bad, Bad, Bad

Såja, det där är bara några riktigt bra låtar sen finns det en jävla massa mer ;D

Digga HÅRT ;P

Randy
tror jag sett randy 3 eller 4 ggr, dom är sköna, har dock lyssnat sönder alla låtarna :)
deras uppträdande på hultan var ju inte klockrent, skitfulla, både spelade och sjöng fel :P
dock grymma kläder. svarta pyjamas med skelett på.

Randy
Samma som tjakkie, sett dom live 5-6 ggr och har lyssnat på deras låtar allt för många gånger. Men att dom är ett bra band kan man inte ta ifrån dom.

Randy
Randy är ju så jäkla sköna ju, själv diggar man Dynamite, Addics of communication, if we unite, freedom song, human atom bomb, they fear us och fucked up world. Lyssna även på TV freak då Randy har lånat in lite blås och lirar ska.

Tillbaka
Topp