Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej för fan, jag kör på det jag tycker är snyggt. Blev lite osäker nu bara, ville ha lite argument så att jag inte förlorar pengar på att skicka tillbaka dem! =)henning21 sa:Om alla säger att xxl är snyggare byter du till det då?
haha "Blev lite osäker på vad jag tycker nu bara" jadu skall hjälpa dej komma på vad du tycker.. xs hade sett sjukt bra ut på dina smala höfter...Ove-Rall sa:Nej för fan, jag kör på det jag tycker är snyggt. Blev lite osäker på vad jag tycker nu bara, ville ha lite argument så att jag inte förlorar pengar på att skicka tillbaka dem! =)henning21 sa:Om alla säger att xxl är snyggare byter du till det då?
Gustaf_Karlsson sa:haha "Blev lite osäker på vad jag tycker nu bara" jadu skall hjälpa dej komma på vad du tycker.. xs hade sett sjukt bra ut på dina smala höfter...Ove-Rall sa:Nej för fan, jag kör på det jag tycker är snyggt. Blev lite osäker på vad jag tycker nu bara, ville ha lite argument så att jag inte förlorar pengar på att skicka tillbaka dem! =)henning21 sa:Om alla säger att xxl är snyggare byter du till det då?