Rätt storlek?

Anders S

Medlem
Rätt storlek?
Tog o beställde ett par brallor...men tyckte själv att dem var ganska stora. Men jag kanske bara velar. Tog XL men funderar på Large istället. Vad sägs?

byxorwy7.jpg

Rätt storlek?
henning21 sa:
Om alla säger att xxl är snyggare byter du till det då:) ?
Nej för fan, jag kör på det jag tycker är snyggt. Blev lite osäker nu bara, ville ha lite argument så att jag inte förlorar pengar på att skicka tillbaka dem! =)

Senast ändrad:
Rätt storlek?
Ove-Rall sa:
henning21 sa:
Nej för fan, jag kör på det jag tycker är snyggt. Blev lite osäker på vad jag tycker nu bara, ville ha lite argument så att jag inte förlorar pengar på att skicka tillbaka dem! =)
haha "Blev lite osäker på vad jag tycker nu bara" jadu skall hjälpa dej komma på vad du tycker.. xs hade sett sjukt bra ut på dina smala höfter...

Rätt storlek?
Gustaf_Karlsson sa:
Ove-Rall sa:
henning21 sa:
Nej för fan, jag kör på det jag tycker är snyggt. Blev lite osäker på vad jag tycker nu bara, ville ha lite argument så att jag inte förlorar pengar på att skicka tillbaka dem! =)
haha "Blev lite osäker på vad jag tycker nu bara" jadu skall hjälpa dej komma på vad du tycker.. xs hade sett sjukt bra ut på dina smala höfter...
2cd83cb152ce505e97e274957c8ab7b8.jpg

XS satt ju klockrent på dig! Jättesött!

Rätt storlek?
byxorwy7.jpg

I min vänskapskrets skulle det där (seriöst) kallas tight! Inte mindre är min åsikt

Tillbaka
Topp