RaxSki from Austria, the most controversial ski

Rax börjar bli stort i offpist-mekkat La Grave. Bild från dagens derby

Jag tog en bild till på västen man fick låna om man lånade "skidorna" där det stod "Rax ski test" men min telefon har en tendens att radera (?) senast tagna bilden så den får ni klara utan. Beklagar.

Ska väl tillägga att de som sitter vid bordet i bakgrunden INTE är inblandade. Hunden är också oskyldig.

Känns mest sorgligt att nån fortsätter att hävda detta är bra skidåkning. Det ser helt enkelt inte bra ut... Glöm dom! Vore i o f s intressant att prova deras bästa modell. Var?
Ace DG

Senast ändrad:
I Frankrike håller man sig till mono och speedskiing…Germanerna kan ha sina Rax för sig själva.

Stopp och belägg! Var det där ett försök att framställa fransoser som macho!?

En ytlig bekant brukar kalla fransoserna för: "The cheese eating surrender monkeys". Jag litar på honom, han har en stor bil och har varit i Irak.

Haha "the binding is easy to adjust so even a child can do it". Är ju en vanlig hyrbindning vad är nytt med det där?

Nu var det 3 år (var det inte ännu längre sedan?) sedan Tom marknadsförde sina Rax här på FR Vi har med gemensam kraft hånat honom och konceptet ... men är det någon som testat??? Vem vet, det kan ju vara en höjdare.

/MM

Senast ändrad:
Ja man vill ju verkligen åka lika snyggt och kontrollerat som de gör i den här reklamvideon.....

Vart finns de att köpa i Sveige???? :-)

Hawk100 sa:
Ja man vill ju verkligen åka lika snyggt och kontrollerat som de gör i den här reklamvideon.....

Vart finns de att köpa i Sveige???? :-)
Njae ... påminner starkt om att åka på hälarna på väg hem efter "whatever". Kanske där de hör hemma? :-)

/MM

Tillbaka
Topp