Det är en väldigt fin film! Den funkar i alla väder och behövr inte överexponeras?! Man överexponerar generellt 1-2 steg i snölandskap, men det är samma för alla filmer!
Har du fotat ett tag tycker jag att du skal köra dia istället.. Det blir skarpare, bättre färger och kontraster!