Red Bull Big Air 2003 fångad på 5 min film

sideburns

Ny medlem
Kolla in Jon, Henke ,Pep, Boyd och grabbarna vad de egentligen zoomade för trick på RBBA 2003.. Kom in till Sideburns productions och kolla: www.come.to/skidkrysset

Får ta o göras en licha bra på "king of the globe" tävlingen nu då.... okay!!!

Snacka inte... musiken är ju grymt skön och tight tajmad till filmen... fast kan ju iofs hålla med om att HipHop är strået vassare.

den var riktigt bra men musiken i slutet sög verkligen fina effekter till musiken däremot för mig gäller ren och snabb metal eller punk

Det var den första låten som var kass. Inte för att jag inte gillar sån musik, men just den låten sög verkligen! men den passade bra in precis dom första typ 20 sekundrarna, sen blev det "otajmat" på nåt sätt.

Bara min 5-öring..

Va f*n snackar ni för skit, HIM e ju suveränt band! Dom har för övrigt hängt med i amerikanska skatefilmer sedan mitten på nittiotalet. Ville Vahlo (ursäkta stavningen), sångaren i bandet är kompis med Brandon "Bam" Margera i Jackass, och brukar ibland medverka på deras fester.
Kan dock hålla med om att musiken i slutet inte var riktigt lika klockren.

Nu har jag lagt upp våran lilla skidfilm på sidan med, plus en 24 minuter lång skatefilm.. www.come.to/skidkrysset

Bo87 >> Det är ju bara trycka på stopknappen och vänta in om det inte hänger med och sedan lägger väl sig filmen i temporary internet files och då är det bara lägga den i en annan skön mapp på sin data.

Smidigt killar: men bästa sättet är ju lugnt att högerklicka på film-ikonen och välja "spara mål som"... sen löser allt sig /hacker-skolan v1.0

Tillbaka
Topp