Redbull is the shit!

phillll

Ny medlem
Redbull is the shit!
tjenare, är det bara jag eller är redbulls logotype stört snygg? tycker de borde göra skidkläder som kan köpas i affärer, hade inte bangat en redbull-jacka.

Redbull is the shit!
Roligt att få läsa din tankar och funderingar angående red bull loggan och att du inte skulle bangat på en jacka, verkligen!:)

Redbull is the shit!
Isåfall finns det en hel del märken som tex chiquita har fet nice logga... Apple och logitech har även fina loggor.

Tror dock inte att loggan kommer göra så deras kläder skulle bli snygga, men kul att veta att du inte bangar ändå...

Redbull is the shit!
det är ju kvalitet rakt igenom...

"red bull.. ..loggan"
"skit.. ..coolt"
"skit.. ..snyggt"

och därmed är det avgjort, flest antal särskrivningar på minst antal posts vinns av Freeride.se!

Redbull is the shit!
Skulle alla åkare/evangemang vara sponsrade av Jolt cola så hade det blivit jätte häftigt. Då skulle det troligtvis vara Jolt cola kläder du skulle vilja ha istället.

Redbull skulle nog säkerligen vara töntigt vid detta lag om det inte hade denna "image" och de topp åkare som de nu har.

/ ch

ps: Redbull is the shit, but not the good shit it´s the shit !

Senast ändrad:
Redbull is the shit!
Henning2, det du försöker säga är att "Redbull is shit"?

"Redbull är skiten, men inte den bra skiten det är skiten" - wtf?

Redbull is the shit!
redbull har sjukt hårda regler, dom enda som får ha redbull kläder är deras sponsrade åkare och dom brudarna som glider runt å delar redbull..

endast därför man inte kan få köpa redbull hjälmar å sånt..
så tror inte de kommer gå igenom att dom ska börja göra kläder :/

men loggan är fonkey fresh

Redbull is the shit!
går att få tag på reddbullhjälmar. De sålde två jofa-redbull hjälmar under miss rossingol i lindvallen förra året.

Redbull is the shit!
Det går inte att få tag på redbull hjälmar, jag har en polare som jobbar på redbull sverige. Hon säger att deras sponsrade åkare säger vilken modell dom gillar bäst på hjälmen, sen lackar redbull den efter deras behag. Om det nu skulle gå att få tag på det, som JPalmgren sa, skulle det isf vara något event. Men jag tvivlar starkt på det.

Redbull is the shit!
2st säljare som jobbar på redbull sa till mig att det bara är Team åkare och säljare som får bära redbull saker, inte ens dom som jobbar i fabriken/kontoret får ha det.

Saken är väll den att de vill att märket ska vara exklusivt.

Redbull is the shit!
sätt ett utpris på låt säga 10 gånger mer än en vanlig hjälm så blir det fortf exklusivt?

säg t.ex. 10,000kr för en POC/sweet/någon annan högkvalitetshjälm med redbull logga

nån rackare skulle ändå köpa den, men exklusiviteten skulle behållas ... :)

jag förstår iofs ditt argument

Redbull is the shit!
Asså seriöst, För dom som så gärna vill ha en redbull hjälm, gör som redbull! lämna in hjälmen på motiv lack! Tror ni dom tillverkas direkt ur form med redbull logan? Finns säkert en hel uppsjö av täta kids på freeride som har råd att spendera 5k hos daveart.com för att få en redbull loga sprutad på sin hjälm! För övrigt han som gör dom flesta redbull motiven!

Redbull is the shit!
fiskfan sa:
det är ju kvalitet rakt igenom...

"red bull.. ..loggan"
"skit.. ..coolt"
"skit.. ..snyggt"

och därmed är det avgjort, flest antal särskrivningar på minst antal posts vinns av Freeride.se!
Ta en titt på fragbite vettja

Tillbaka
Topp