Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tjenare, är det bara jag eller är redbulls logotype stört snygg? tycker de borde göra skidkläder som kan köpas i affärer, hade inte bangat en redbull-jacka.
Skulle alla åkare/evangemang vara sponsrade av Jolt cola så hade det blivit jätte häftigt. Då skulle det troligtvis vara Jolt cola kläder du skulle vilja ha istället.
Redbull skulle nog säkerligen vara töntigt vid detta lag om det inte hade denna "image" och de topp åkare som de nu har.
/ ch
ps: Redbull is the shit, but not the good shit it´s the shit !
Det går inte att få tag på redbull hjälmar, jag har en polare som jobbar på redbull sverige. Hon säger att deras sponsrade åkare säger vilken modell dom gillar bäst på hjälmen, sen lackar redbull den efter deras behag. Om det nu skulle gå att få tag på det, som JPalmgren sa, skulle det isf vara något event. Men jag tvivlar starkt på det.
2st säljare som jobbar på redbull sa till mig att det bara är Team åkare och säljare som får bära redbull saker, inte ens dom som jobbar i fabriken/kontoret får ha det.
Saken är väll den att de vill att märket ska vara exklusivt.
Asså seriöst, För dom som så gärna vill ha en redbull hjälm, gör som redbull! lämna in hjälmen på motiv lack! Tror ni dom tillverkas direkt ur form med redbull logan? Finns säkert en hel uppsjö av täta kids på freeride som har råd att spendera 5k hos daveart.com för att få en redbull loga sprutad på sin hjälm! För övrigt han som gör dom flesta redbull motiven!