Redigera din film!

wogo

Ny medlem
Redigera din film!
Hejsan.

Nu är det så att jag sitter och leker i vegas och fick suget att redigera en film, dock har jag inge film att redigera och vänder mig nu mot er.
Det jag söker efter kan vara från studsmattefilmer till snowboard/skidor/wakeboard.

Jag är ingen snubbe som tjänar pengar på det men tycker det är roligt att leka i vegas och redigera film.

Skriv till mig och ge mig just din msn eller länk till ftp där filmen finns.

EDIT: Nu finns det yttligare en tråd uppe, och det är i princip samma sak fast den andra filmen ska det bara finnas bails i. Samma "krav" här, kan vara allt möjligt, bara du bailar.

/wogo

Senast ändrad:
Redigera din film!
joo. jag har en del klipp på band, men grejen är att jag inte får in skiten i datorn + att jag inte har nån speciellt redigeringsprogram att fixa i. så de vore nice.

Senast ändrad:
Redigera din film!
Peteer sa:
joo. jag har en del klipp på band, men grejen är att jag inte får in skiten i datorn + att jag inte har nån speciellt redigeringsprogram att fixa i. så de vore nice.
Har du inte fått med sladdar och dylikt när du köpte kameran? Går gör det alltid :)

Redigera din film!
jooooo men de funka förra året. men nu verkar den ha damp i huvudet.. å jag är inte så sugen på att köpa en ny sladd. :P för den kommer säkert inte funka heller

Senast ändrad:
Redigera din film!
de bästa vore om nån ville ta emot klippen å sen lägga in dom på datorn å sedan skicka till mig, men de e ju ett + om nån vill redigera lite också :)

Redigera din film!
Peteer sa:
de bästa vore om nån ville ta emot klippen å sen lägga in dom på datorn å sedan skicka till mig, men de e ju ett + om nån vill redigera lite också :)
Hur ska någon kunna ta emot dina klipp som inte ligger på datan hade du tänkt? ska du skicka bandet till någon? Pröva på du

Redigera din film!
aa exakt Wogo, att man skickar banden till någon. men det kanske blir konstigt.. :P hehe. eller?

Redigera din film!
wogo sa:
Peteer sa:
aa exakt Wogo, att man skickar banden till någon. men det kanske blir konstigt.. :P hehe. eller?
Om du inte skickar till något företag så får du hitta en vänlig själ (A)
haha ofta företag tar emot. ska sticka iväg till onoff nu, hoppas dom kan hjälpa mig. och om de är så väl att jag får in alla klipp, så kanske jag kan skicka dom till dig senare?

Redigera din film!
Peteer sa:
wogo sa:
Peteer sa:
Om du inte skickar till något företag så får du hitta en vänlig själ (A)
haha ofta företag tar emot. ska sticka iväg till onoff nu, hoppas dom kan hjälpa mig. och om de är så väl att jag får in alla klipp, så kanske jag kan skicka dom till dig senare?
Absolut!

Tillbaka
Topp